SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway

Firma outdoorowa Jet Line zakończyła pierwszy etap badania określającego, ile osób może zobaczyć należące do niej tablice reklamowe Motorway 12x4 m.

Badanie widowni tablic Motorway trwało od kwietnia 2016 r. do grudnia ub.r. Jego celem było policzenie widowni reklam na billboardach sieci Motorway 12x4m, a także scharakteryzowanie osób, które miały kontakt z nośnikiem oraz częstotliwość tych kontaktów.

Projekt został zrealizowany we współpracy agencji badawczej PBS, Politechniki Gdańskiej, Politechniki Krakowskiej i Jet Line. Oparto się także o pomiary GPR, czyli badanie prowadzone przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA).

Dzięki badaniu Jet Line może przedstawić liczbę kontaktów generowanych przez każdy nośnik należący do sieci Motorway - lub grupę nośników - ułatwiając w ten sposób media plannerom projektowanie i podsumowywanie realizowanych kampanii outdoorowych. Wiadomo bowiem, ile osób w ciągu doby może zobaczyć reklamę umieszczoną na tablicy czy tablicach Motorway wybranych do kampanii, na przykład przy wybranej trasie.

- Dzięki zaangażowaniu agencji badawczej PBS oraz badaczy związanych z Politechniką Gdańską i Krakowską a także wykorzystując naszą najlepszą wiedzę oraz doświadczenia zachodnie, został opracowany model badawczy, którego efekty przedstawiamy domom mediowym ale również możemy oprzeć się o niego w kolejnych etapach badania widowni. To bardzo dobra wiadomość dla rynku OOH w Polsce - ocenia Andrzej Słomka, dyrektor sprzedaży i marketingu, dyrektor zarządzający Jet Line.

Nośniki należące do sieci Motorway są lokalizowane przy głównych drogach krajowych i ich odcinkach przebiegających przez miasta. W Polsce jest 860 nośników tego formatu, z czego do Jet Line należy ponad 400 nośników, czyli ponad 200 konstrukcji.

Dołącz do dyskusji: Jet Line zbadał, ile osób może obejrzeć tablice reklamowe Motorway

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl