Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

Wystartowała kampania promująca saturatory do wody Dafi PushAir. To kolejna odsłona współpracy firmy Formaster z Opus B. Tym razem ambasadorka marki – Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Joanna Krupa przekonuje do ekologicznego podejścia do wody gazowanej

W poprzedniej kampanii marka Dafi oraz Joanna Krupa odpowiadali na bardzo ważne pytanie: „Co się nosi?”.  W tym sezonie marka mówi, co jest absolutnym “Musss have!” - saturatory domowe Dafi. Ambasadorka marki Joanna Krupa przekonuje, że dzięki nim jesteśmy eko. 

- Kampania promuje nowość w portfolio naszej firmy. Saturatory Dafi PushAir to świetne rozwiązanie do przygotowania w prosty sposób gazowanej wody. Takie rozwiązanie pozwala na oszczędności w domowym budżecie oraz ograniczenie ilości plastikowych odpadów. To kolejny przykład, że Dafi oferuje funkcjonalne rozwiązania dla tych, którzy dbają o planetę i swoje wydatki – mówi Katarzyna Bursztein z Formaster, właściciela marki Dafi.

Za kreację, nadzór i produkcję całościowo odpowiada Opus B. W ramach kampanii agencja przygotowała serię spotów TV, komunikację digitalową oraz materiały drukowane. Spoty realizowało studio ISTV, które reżyserował kolektyw Państwo Rodzeństwo, prace postprodukcyjne wykonało studio Orka.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]