Johan Ohlson: z San Markos do Red8 Advertising

Johan Ohlson rozpoczyna pracę w agencji Red8 Advertising. Poprzednio był związany z San Markos, a wcześniej m.in. z Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO i DDB.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Red8 Advertising Johan Ohlson będzie współpracował z dyrektorem kreatywnym Maciejem Maraskiem. - Jest kreatywnym o unikalnym, nie tylko polskim, ale również międzynarodowym doświadczeniu, co sprawia, że ma szersze spojrzenie na reklamę i pomysły kreatywne - chwali Ohlsona Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

grafika

Przez ostatni rok Johan Ohlson jako dyrektor kreatywny w San Markos odpowiadał m.in. za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. Wcześniej pracował w wielu agencjach w Polsce i w Europie, m.in. w polskim i węgierskim oddziale Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO Hamburg, Serviceplan, Scholz & Friends Hamburg, DDB. Przez 3 lata był również graphic designerem w Londynie oraz Sztokholmie.

Ogółem Ohlson jest związany z branżą reklamową od 13 lat. W tym czasie zrealizował ponad 50 spotów oraz zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa w Cannes za reklamę odkurzaczy Siemens.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"