SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jolanta Fudala odchodzi z Telewizji Polskiej

Jolanta Fudala nie pełni już funkcji dyrektora biura marketingu oraz PR w Telewizji Polskiej i odchodzi z firmy za porozumieniem stron. Wynika to ze zmian w strukturze biura marketingu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Jolanta Fudala Article

Jolanta Fudala rozwiązała umowę za porozumieniem stron. Jak ustalił portal Wirtualnemedia.pl, obowiązki przejmuje szef biura koordynacji programowej Piotr Gursztyn oraz wicedyrektor biura marketingu i PR Iwona Bocian-Zaciewska.

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że jej odejście jest spowodowane brakiem porozumienia względem roli marketingu w nowej strukturze TVP. - Akurat ta firma potrzebuje silnego marketingu i silnego programmingu, te dwie rzeczy budują TVP. Zredukowane biuro marketingu do działu promocji - docelowa restrukturyzacja - według mnie zaszkodzi spółce - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jolanta Fudala.

Jolanta Fudala pracę w TVP rozpoczęła w sierpniu 2016 roku jako zastępca dyrektora biura marketingu i PR (funkcję dyrektora pełniła Joanna Klimek). W listopadzie ub.r. awansowała na stanowisko dyrektorskie. Fudala wprowadziła pozycjonowanie anten i wymyśliła claimy do Jedynki i Dwojki. Po jej decyzji na głównych antenach pojawiło się crossowanie.

Wcześniej przez trzy i pół roku była dyrektorem marketingu, sprzedaży i projektów specjalnych w tygodniku „Do Rzeczy” i miesięczniku „Historia Do Rzeczy”. Związana z „Do Rzeczy” od samego początku, odpowiedzialna za wprowadzenie marki na rynek, rozwój i sprzedaż, za wizerunek, promocję, strategię rozwoju i bieżącą działalność wydawniczą.

Fudala była także m.in. dyrektor public relations Domu Prasowego - wydawcy „Życia Warszawy”. Była także dyrektorem wydawniczym polskiej edycji „Businessweeka”. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, ze specjalizacją marketing. Jolanta Fudala ma także doświadczenie jako dziennikarz i redaktor społeczno-gospodarczy. Była związana m.in. z „Newsweek Polska” (szef działu społeczeństwo i media), „Ozon” (szef działu gospodarczego Zyski). Dla TVP1 realizowała cykl „Jesteśmy różni, jesteśmy równi”.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jolanta Fudala odchodzi z Telewizji Polskiej

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
I co, teraz to już nawet jak sprzątaczka odejdzie z tvp lub radio to będziemy mieli artykuły nt temat?
36 28
odpowiedź
User
niepokornie
Po licznych sukcesach...
29 14
odpowiedź
User
Karol
Szkoda. Uczciwi ludzie nie wytrzymuja, a fachowcy przychodza i szybko odchodza.
27 20
odpowiedź
User
ej, to nieprawda
Z tego zo wiem, jest błąd w materiale. Być może świadomy. Jest informacja:" Jolanta Fudala pracę w TVP rozpoczęła w sierpniu 2015 roku jako zastępca dyrektora biura marketingu i PR (funkcję dyrektora pełniła Joanna Klimek)" Raczej w sierpniu 2016!!!
19 8
odpowiedź
User
Krótko
Co tam się w tym marketingu wyrabia???
18 9
odpowiedź