SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative

Jolanta Piela nie jest szefową strategii w agencji reklamowej H2O Creative - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pracowała w niej zaledwie pięć miesięcy.

Jolanta Piela Article

Jolanta Piela do zespołu H2O Creative dołączyła na początku sierpnia ub.r. Nadzorowała strategie marketingu 360°, zarządzała podległym zespołem oraz odpowiadała za rozwój kompetencji i struktur działu.

Do H2O Creative przeszła z agencji Havas Worldwide, gdzie jako senior strategy planner zajmowała się nadzorem oraz implementacją globalnych kampanii na polski rynek i koordynacją wprowadzania rozwiązań dedykowanych krajom CEE.

Doświadczenie zdobywała zarówno w dużych sieciowych agencjach, m.in. Grey Group Poland i Young&Rubicam Poland, jak i polskich podmiotach, w tym K2 Internet oraz PZL. Odpowiedzialna była za obsługę kliencką w ramach kompleksowych działań strategicznych. W portfolio obsługiwanych przez nią klientów znajdują się takie firmy, jak mBank, IKEA, Danone, Johnson & Johnson, GSK, PZU, PGE, PKO BP, Decathlon, Volvo.

Gdy latem ub.r. rozpoczynała pracę w H2O Creative, swoją decyzję uzasadniała tak: - Po latach pracy w dużych, sieciowych organizacjach chcę w pełni wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności u rodzimego gracza. To co zdecydowało o zmianie to także fakt, że mam okazję już nie tylko czerpać z organizacji, w której pracuję, ale także być współautorem dalszych osiągnięć agencji.

Nie udało nam się poznać powodów, dla których Jolanta Piela odeszła z H2O Creative. Z naszych ustaleń wynika, że założyła firmę Good Division, której jest szefową. Firma ta prowadzi projekty w oparciu o zespoły stworzone specjalnie do konkretnego zadania. Nie jest agencją, jednak oferuje całościową obsługę strategiczną i komunikacyjną opartą o precyzyjny dobór specjalistów z doświadczeniem z agencji digitalowych, performance oraz kreatywnych.

Z Good Division współpracują m.in. Piotr Socha - UX specialist, Mikołaj Czajkowski - growth specialist z Move Closer, Robert Bernaciak z Performance Labs, oraz Adrian Pawłowski - producent z Film Fiction.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jolanta Piela nie jest już szefem strategii w H2O Creative

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kękę
5 miesięcy... i tak długo.
16 8
odpowiedź
User
hmmm
no szok... (if you know what I mean)
16 8
odpowiedź
User
Demo
Pewnie miała własne zdanie hehe
9 8
odpowiedź