Jubileuszowy koncert programu „Jaka to melodia?”. To już 15 lat

2 i 9 lutego br. TVP1 wyemituje 2-częściowy koncert z okazji jubileuszu 15-lecia programu „Jaka to melodia?”.

kl
kl
Udostępnij artykuł:

Urodzinowy koncert odbędzie się w warszawskiej Sali Kongresowej 19 stycznia br. i tego dnia zostanie zarejestrowany. Podczas koncertu wystąpią m.in. Robert Janowski z zespołem muzyczno-wokalnym „Jakiej to melodii?”, Krzysztof Krawczyk, Golec uOrkiestra, Blue Cafe i Enej. Na scenie pojawi się także Kabaret Skeczów Męczących.

Program „Jaka to melodia” emitowany jest w telewizyjnej Jedynce od 1997 roku, obecnie od poniedziałku do piątku o 17.20 i w niedziele o 18.20. Producentem show jest Media Corporation.

Według danych Nielsen Audience Measurement we wrześniu i październiku ub.r. średnia widownia programu emitowanego w dni powszednie wyniosła 2,19 mln osób, a udział TVP1 ukształtował się na poziomie 23,11 proc. wśród wszystkich widzów i 12,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Z kolei wydania show emitowanego w niedziele o godz. 18.20 oglądało średnio 2,91 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 22,24 proc. oraz 13,75 proc. udziałów.

kl
Autor artykułu:
kl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami