SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content

Julia Szostak oraz Daniel Przygoda awansowali na stanowiska creative head w agencji content marketingowej Wavemaker Content (GroupM) kierowanej przez Emila Tumiłowicza.

Article

Wavemaker Content to specjalistyczna dywizja domu mediowego Wavemaker zajmująca się kreacją i produkcją kampanii reklamowych, content marketingiem, social mediami oraz tworzeniem treści wideo.

Julia Szostak i Daniel Przygoda na nowych stanowiskach creative head wspólnie rozwijają dział kreatywny i poszerzają kompetencje firmy w tym zakresie. Dotychczas w agencji przygotowali już m.in.: realizacje dla Empiku, Nescafe Azera, Nescafe Sensazione Creme, Wittchen i Winiar, odpowiadali także za UX, design oraz wdrożenie serwisu Vogue.pl.

Szostak dołączyła do zespołu agencji w październiku ub.r., obejmując stanowisko senior art directora. Wcześniej związana była z VML i K2, gdzie pracowała m.in. dla takich klientów jak Cheetos, Desperados, IKEA, Lidl, Lipton, Volkswagen i Żywiec.

Daniel Przygoda, pracuje w Wavemaker Content od prawie roku, poprzednio jako senior copywriter. W przeszłości również był związany z VML oraz K2 Internet, a także agencją Blueberry (obecnie Agencja Warszawa).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Julia Szostak i Daniel Przygoda na stanowiskach creative head w Wavemaker Content

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
życzliwy
GRATULACJE!!!
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing