SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

JUPIK Aqua już na rynku

Wystartowała kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na ryneknowej wody smakowej Jupik Aqua. Została ona przygotowana przezagencję PND Futura i będzie obecna w TV, prasie oraz internecie.

Kampania jest elementem działań promocyjnych dla nowej wodywprowadzonej na rynek w kwietniu 2008. Produkt jest skierowany dodzieci między 7 a 12 rokiem życia. W kreacji, obejmującej reklamętelewizyjną, prasową i internetową, wykorzystano postacie ze świataJupika.

Pierwsze reklamy pojawily się w prasie handlowej już w kwietniu.Na maj i czerwiec zaplanowano intensywną obecność w TV iinternecie. Na potrzeby kampanii PND Futura przygotowałatrzydziestosekundowe i pietnastosekundowe spoty telewizyjne.

jupik

Kampania telewizyjna potrwa do czerwca i będzie emitowana wkanałach ogólnopolskich przy programach dziecięcych i rodzinnychoraz w stacjach tematycznych dla dzieci. Od końca maja do połowyczerwca przewidziana jest silna kampania internetowa pokazującapiętnastosekundowy spot, wyświetlana na stronach internetowych,przeznaczonych dla dzieci. W lipcu przewidziana jest reklama nowegoproduktu w Kaczorze Donaldzie wraz z dodatkiem piłki plażowej zwzorem Jupik Aqua.

Informacje o kampanii reklamowej
Hasło kampanii: JUPIK Aqua
Rozpoczęcie: kwiecień (prasa), 12 maja (TV)
Zakończenie: 22 czerwca (TV)
Typ medium: TV, prasa, internet
Grupa docelowa: rodzice
Dom mediowy: Mind Share Polska
Dom produkcyjny: PND Futura / Virtual Magic
Manager projektu: Patrycja Giurko, Kofola Holding
Art director: Artur Szygulski
Copywriter: Marcin Hamkało
Account: Michał Pawlaczek
Agencja reklamowa: PND Futura
Scenariusz: Marcin Hamkało
Reżyseria: Daniel Zduńczyk
Montaż: Daniel Zduńczyk
Muzyka: Piotr Dziubek.

zobacz spot

Dołącz do dyskusji: JUPIK Aqua już na rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl