Jurek Owsiak razem z Markiem Kondratem i gwiazdami sportu wysyłają „Wiadomość w słoju” dla WOŚP

Jurek Owsiak zaprosił do udziału w akcji „Wiadomość w słoju” Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartosza Kurka oraz Marka Kondrata. To kolejna aktywność wspierająca Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Słoje z autografami i pamiątkami od gwiazd trafią na licytacje na rzecz Orkiestry, która gra w tym roku dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Inicjatywna "Wiadomości w słoju" została zapoczątkowana przez Jurka Owsiaka w ubiegłym roku, wspólnie z organizacją Friends of Glass Polska. Na licytację poszły szklane słoje z podpisem szefa WOŚP oraz jednym osobistym przedmiotem. Czymś, co - zgodnie z ideą „Wiadomości w słoju” – jest bliskie i charakterystyczne.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy-final-2019-jerzy-owsiak-i-youtuberzy-promuja-transmisje-od-play-wideo ##

Znani i lubiani zostawiają "Wiadomości w słoju"

W tym roku o przygotowanie swojego słoja poproszono Otylię Jędrzejczak, Kamila Stocha, Bartka Kurka i Marka Kondrata. Każda z tych postaci nie tylko się na nim podpisała, ale też umieściła swoje osobiste przedmioty.

Otylia Jędrzejczak przekazała m.in. koszulkę z podpisami medalistek olimpijskich – swoim, a także Oktawii Nowackiej i Julii Michalskiej oraz dwukrotnej mistrzyni Europy Justyny Święty-Ersenic. Trzykrotny mistrz olimpijski Kamil Stoch umieścił w słoju swoje gogle z autografem. Koszulkę meczową z autografem zamieścił w słoju najlepszy polski sportowiec 2018 roku i mistrz świata Bartek Kurek. Natomiast Marek Kondrat włożył do słoja zdjęcie swojego miejsca na ziemi z dedykacją.

W słoju znajduje się też kilka innych niespodzianek, a pozna je i otrzyma na własność wyłącznie osoba, która słój wylicytuje na stronie Charytatywni Allegro.

- Jesteśmy zaszczyceni, że znów możemy grać dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i to z tak wyjątkowymi osobami, które umieściły w naszym szklanym słoju swoją wiadomość. Cieszymy się, że Jurkowi Owsiakowi spodobał się nasz pomysł i zgodził się z nami go współtworzyć - informuje Barbara Maciałczyk, marketing manager w Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/gazeta-wyborcza-partnerem-27-finalu-wosp-organizuje-aukcje-i-akcje-dla-czytelnikow,7171175276365953a ##

Na potrzeby akcji powstało 60 unikatowych słojów o pojemności 4,250 litra ze specjalnie wygrawerowanym logo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Wszystkie przygotowała huta szkła Ardagh Glass w Gostyniu.

Aukcja trwa do 14 stycznia, a cały dochód przeznaczony jest na tegoroczny cel Orkiestry, czyli zakup sprzętu dla specjalistycznych szpitali dziecięcych.

Głównym partnerem finałów WOŚP od trzech lat jest Grupa TVN, relacje z nadchodzącego finału będą pokazywane w TVN, TVN24 i TTV.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe