Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019

W tegorocznej edycji konkursu Effie Europe 2019 w jury Polskę reprezentować będą: Mirella Panek-Owsiańska ("Kosmos dla dziewczynek"), Urszula Uchańska (Philips), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa) i Jarosław Ziębiński (Publicis Groupe).

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Gutkowski, Panek-Owsiańska, Uchańska i Ziębiński w jury Effie Europe 2019

Europejskie Stowarzyszenie Agencji Komunikacji (EACA) ogłosiło skład jury Effie Europe 2019, kategorii specjalnych - Marketing & Business Solutions, Best of the Best, Positive Change, a także Grand Jury. Na listach znalazło się czterech przedstawicieli z Polski.

W jury kategorii Marketing & Business Solutions zasiądzie Szymon Gutkowski, managing director w agencji DDB Warszawa. Urszula Uchańska, head of marketing & marketing leader PH Philips CEE, oceniać będzie zgłoszenia w Best of the Best Europe, z kolei Mirella Panek-Owsiańska współzałożycielka „Kosmosu dla dziewczynek” w kategorii Positive Change.

W Grand Jury Effie Europe 2019 znalazł się Jarosław Ziębiński, CEO Northern & Central Europe, Publicis Groupe.

Nowe kategorie Effie Awards Europe

Marketing & Business Solutions to nowa kategoria w europejskiej edycji Effie (pierwotnie wprowadzona w Polsce), w której nagradzane są pojedyncze działania marketingowe lub całe programy. Do kategorii kwalifikują się wszelkie działania i pomysły biznesowe, które miały wyjątkowo pozytywny wpływ na pozycję rynkową marki, lub na jej produkty i usługi.

Kolejna nowość to kategoria Best of the Best Europe, nagradzająca najbardziej skuteczne działania marketingowe w regionie, można do niej zgłaszać kampanie, które wygrały Złote Effie w krajowych edycjach konkursu w Europie w 2018 roku.

Positive Change działa we współpracy ze Światowym Forum Ekonomicznym i docenia działania społecznie odpowiedzialne i promujące ochronę środowiska. Mogą do niej się zgłaszać marki i organizacje non-profit.

Effie Awards Europe był pierwszym ogólnoeuropejskimi konkursem w dziedzinie komunikacji marketingowej, oceniającym skuteczności komunikacji. Nagrody są otwarte dla wszystkich agencji i marek, które prowadzą kampanie międzynarodowe (co najmniej w 2 krajach Europy). Europejska edycja Effie prowadzona jest od 1996 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]