SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Just wygrała międzynarodowy przetarg

Agencja reklamowa Just wygrała międzynarodowy przetarg na kampanię marki Lioton 1000 (Berlin-Chemie / Menarini).

Przetarg rozpoczął się w styczniu tego roku i brało w nim udział 5 agencji reklamowych. Proces wyboru był wieloetapowy. Nad wybranymi w pierwszym etapie spotami, z których dwa były autorstwa Just, toczyły się badania prowadzone w kilku krajach Europy.

W końcu marca, po drugim etapie badań, wybrano ostatecznie spot „Nogi, nogi, nogi“ przygotowany przez Just.  Przetarg dotyczył kampanii ATL.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Just wygrała międzynarodowy przetarg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl