SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Justyna Steczkowska twarzą reklamową Mokate

Justyna Steczkowska będzie reklamować produkty Mokate. Firma nie ujawnia, na jak długo podpisała umowę z piosenkarką.

Justyna Steczkowska twarzą reklamową Mokate

Wizerunek Justyny Steczkowskiej ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość marki Mokate, pod którą oferowane są kawy, herbaty, śmietanki, kakao i czekolady do picia. - Nasza oferta jest tak szeroka, że bez wątpienia wykorzystamy ową szczególną „radość życia i tajemniczość”, z jaką kojarzy się Justyna Steczkowska - przekonuje Sylwia Mokrysz, członek zarządu Mokate SA. - Nie zapominamy też o drugiej twarzy artystki: kobiety pełnej wdzięku, temperamentu i elegancji, atrakcyjnej, zdecydowanej i pewnej siebie - dodaje.

Grupa Mokate będzie wykorzystywać wizerunek Steczkowskiej we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej. Kolejne etapy i efekty współpracy z artystką będą ujawniane stopniowo. - To będzie wspólna wyprawa w przestrzeń i czas. Zaskakująca zwrotami i stylizacjami - zapowiada Sylwia Mokrzysz.

Czas trwania i wartość umowy firmy z piosenkarką zostały objęte tajemnicą handlową.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Justyna Steczkowska twarzą reklamową Mokate

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Moje dzieci podchodzily do sadzawki.Postawilem zdjęcie Steczkowskiej z jej cudownym nosem i mam spokój. Uciekają krzycząc.To samo bedzie z Mokate.Ludzie uciekna ze sklepow krzycząc.Od Steczkowskiej sa tylko dwie kobiety brzydsze To Pani Terentiew i Maryla Rodowicz. W pierwszej piatce sa też Zapędowska i Skretkowska.Narazie przy sadzawce wystarczy tylko zdjęcie Steczkowskiej.
8 8
odpowiedź
User
adamsandler
Szkoda, lubiłem MOKATE, mieszkam w pobliżu fabryki w Ustroniu, chętnie robiłem zakupy w ich sklepie firmowym. Teraz pewnie przestanę, bo na Steczkowską patrzeć nie mogę. Ma wyjątkowo paskudną twarz, więc nie powinna być twarzą czegokolwiek. Niech reklamuje rajstopy, skarpetki, kremy na cellulit, bo wtedy nie będziemy zmuszeni oglądać jej strasznej twarzy...
A pomysł z sadzawka uważam za genialny;-)
8 8
odpowiedź
User
Kika
No właśnie, producenci nie zdają sobie często sprawy, ze zatrudnienie do reklamy osób powszechnie nielubianych przynosi im więcej szkody lub pożytku. LUDZIE GŁOSUJĄ PORTFELAMI!!!
8 8
odpowiedź
User
marek
ci ktorzy zadecydowali o takim wyborze powinni z własnej kieszeni pokryc straty producenta
8 8
odpowiedź
User
primo
Do wielce uczonych wypowiadajacych sie przede mna: tak się składa ze Pani Steczkowska jest najlepszym przykładem wyrazistości wizerunku mającego bezpośrednie przełożenie na wzrost sprzedaży np. Gatta. Mała firma znikąd dzięki Steczkowskiej i niewatpliwie jakosci swoich produktow stała się liderem rynku. A co do odstraszania dzieci z sadzawki, powinny wystarczyć tepe twarze ich protoplastow :) Pozdrawiam
8 8
odpowiedź