Justyna Steczkowska twarzą reklamową Mokate

Justyna Steczkowska będzie reklamować produkty Mokate. Firma nie ujawnia, na jak długo podpisała umowę z piosenkarką.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wizerunek Justyny Steczkowskiej ma podkreślać niepowtarzalny smak i jakość marki Mokate, pod którą oferowane są kawy, herbaty, śmietanki, kakao i czekolady do picia. - Nasza oferta jest tak szeroka, że bez wątpienia wykorzystamy ową szczególną „radość życia i tajemniczość”, z jaką kojarzy się Justyna Steczkowska - przekonuje Sylwia Mokrysz, członek zarządu Mokate SA. - Nie zapominamy też o drugiej twarzy artystki: kobiety pełnej wdzięku, temperamentu i elegancji, atrakcyjnej, zdecydowanej i pewnej siebie - dodaje. Grupa Mokate będzie wykorzystywać wizerunek Steczkowskiej we wszystkich kanałach komunikacji marketingowej. Kolejne etapy i efekty współpracy z artystką będą ujawniane stopniowo. - To będzie wspólna wyprawa w przestrzeń i czas. Zaskakująca zwrotami i stylizacjami - zapowiada Sylwia Mokrzysz. Czas trwania i wartość umowy firmy z piosenkarką zostały objęte tajemnicą handlową.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję