SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit

Hasco-Lek prowadzi kampanię preparatu Juvit pod hasłem “Juvit- Dbaj o siebie, jak o dziecko”. Autorem reklam jest agencja Pomarańcza. 

Article

Autorzy kampanii odnieśli się do popularnego przekonania o tym, jak oczywiste jest, że każdego dnia z uważnością dbamy o dzieci, często nawet bardziej niż o siebie, i staramy się zapewnić im to, co najlepsze.  

Marka chce zachęcić dorosłych konsumentów do tego, by nie zapominali o sobie –na wielu polach, także tym związanym z suplementacją witamin.

Kampania prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych oraz w social mediach (Facebook, Instagram). 

Za realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna Pomarańcza.  

Dołącz do dyskusji: "Dbaj o siebie, jak o dziecko" - zachęca Juvit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl