SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Już 6,7 miliona odsłon miesięcznie

Serwis rekrutacyjny HRK.PL osiągnął w marcu rekordową oglądalność ponad 6 mln 700 tys. odsłon miesięcznie

Z każdym miesiącem przyrasta liczba użytkowników serwisu.

- W ciągu pierwszych trzech miesięcy tego roku osiągnęliśmy wzrost liczby osłon naszego portalu o 2,4 miliona. - mówi Izabela Szczurska, konsultant HRK.PL. - Tak znaczne zainteresowanie naszym portalem zawdzięczamy m.in. uruchomieniu nowych sekcji, w tym prowadzonej wspólnie ze szkołą językową Archibald sekcji językowej.

Portal HRK.PL wprowadził też w ostatnich miesiącach wiele innych nowości - położył nacisk na zwiększenie częstotliwości aktualizacji artykułów, nawiązał współpracę z kolejnymi partnerami w internecie. Redakcja koncetruje się w ostatnim czasie na rozwoju zawartości dotyczącej pracy w Unii Europejskiej oraz zmianach w prawie pracy.

Swoją popularność portal zawdzięcza także akcjom promocyjnym adresowanym m.in. do studentów oraz realizowanemu wspólnie z TVP 2 programowi telewizyjnemu "Przystanek Praca."

Oba serwisy wchodzące w skład portalu - informacyjny i rekrutacyjny - cieszą się podobnym zainteresowaniem Internautów. Wprawdzie większość z nich wchodzi na strony HRK.PL w poszukiwaniu ofert pracy, jednak Ci, którzy korzystają z serwisu informacyjnego częściej pozostają na stronach portalu dłużej, przeglądając większą liczbę stron.

Równocześnie ze wzrostem oglądalności, następuje stały wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników. Do chwili obecnej w portalu HRK.PL zarejestrowało się 212 500 Internautów, w tym ponad 90 000 wypełniło w 100% rozbudowany kwestionariusz zawodowy. Wśród kandydatów, którzy powierzyli HRK.PL swoje dane osobowe niemal 60% stanowią osoby z wyższym wykształceniem; ponad 60% zna język angielski co najmniej na poziomie umożliwiającym komunikację; 58% kandydatów to osoby z minimum dwuletnim doświadczeniem zawodowym. Obszary aktywności zawodowej Internautów poszukujących zatrudnienia za pośrednictwem HRK.PL to głównie sprzedaż (24%), informatyka (14%), marketing (11%) i zarządzanie (11%).

Dołącz do dyskusji: Już 6,7 miliona odsłon miesięcznie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl