SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

JWT zamyka biuro w Chicago

Agencja reklamowa JWT po 118 latach zamierza zamknąć swoje biuro w Chicago.

Należąca do holdingu WPP Group agencja tłumaczy tę decyzję "trudnym ekonomicznie okresem".

Chicagowskie biuro JWT w przeszłości zatrudniało nawet 800 osób. Największe problemy zaczęły się w 2007 roku, kiedy straciło ono swojego największego klienta - Kraft Foods.

Teraz, wraz zamknięciem biura, pracę w ciągu najbliższych 60 dni straci w nim 50 osób.

"W firmie wypełnionej pomysłami i ludźmi którzy je tworzą, strata dobrych ludzi jest najbardziej bolesną decyzją jaką może podjąć agencja. Mamy jednak nadzwyczaj trudne warunki i jako firma, nie mamy innego wyjścia niż odpowiedź na nie" - napisało szefostwo JWT w wewnętrznej notatce do pracowników biura w Chicago.

źródło: Adweek

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: JWT zamyka biuro w Chicago

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl