K2 Internet, Żebrowski, Suszycka i Bronowska członkami SAR

Do Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR dołączyła agencja K2 Internet. Członkami organizacji zostali również m.in. Monika Bronowska, Alena Suszycka i Janusz Żebrowski.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Podczas walnego zgromadzenia członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR jego nowym członkiem wspierającym została agencja K2 Internet. Natomiast członkami zwyczajnymi zostali Janusz Żebrowski i Arkadiusz Szułczyński z K2 Internet, Alena Suszycka z TBWA, Monika Bronowska z ZenithOptimedia Group, Oliwia Sierota-Albornoz z Lothar Boehm i Ola Piszczorowicz z Young & Rubicam Poland. Walne Zgromadzenie SAR i ZAR uzupełniło także skład zarządu. W miejsce Beaty Mońki, został wybrany Christian Lainer z TBWA.

Członkowie SAR-u zatwierdzili bilans organizacji za ub.r. i udzielili absolutorium jej zarządowi. Jednocześnie przy zarządzie stowarzyszenia powstała grupa robocza, której członkowie podczas cokwartalnych spotkań będą wymieniać się opiniami na temat rynku reklamowego oraz definiować zagadnienia i wyzwania stojące przed branżą.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję