K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media, w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z siecią perfumerii Sephora Polska. Zadba o jej obecności i aktywności w mediach społecznościowych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

K2 Media zajmie się kompleksową komunikacją sieci perfumerii Sephora Polska w social mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili firmy w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach social media.

Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta - wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Firmy nie podają jednak, ile i jakie jeszcze agencje uczestniczyły w przetargu.

To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie wideo z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta