SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

Należąca do Grupy K2 agencja K2 Media, w wyniku wygranego przetargu rozpoczyna współpracę z siecią perfumerii Sephora Polska. Zadba o jej obecności i aktywności w mediach społecznościowych.

Article

K2 Media zajmie się kompleksową komunikacją sieci perfumerii Sephora Polska w social mediach. Do zadań agencji należeć będzie obsługa profili firmy w mediach społecznościowych, w tym przygotowanie contentu na Facebooka, Instagrama oraz YouTube, prowadzenie kanału YouTube BlogMakijaz.pl, sezonowe aktywacje konsumenckie, komunikacja eventów oraz zakup powierzchni reklamowych w kanałach social media.

Swoje działania dla perfumerii Sephora K2 Media rozpocznie od komunikacji jednego z kluczowych eventów klienta - wiosennego Sephora Trend Report 2017. Umowa została podpisana na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Firmy nie podają jednak, ile i jakie jeszcze agencje uczestniczyły w przetargu.

To kolejna już współpraca Sephora Polska z K2 Media. Pod koniec 2016 roku Sephora zleciła agencji przygotowanie wideo z udziałem 3 blogerek (Pani Ekscelencji, Aleksandry Żuraw i katOsu) w ramach prowadzonej kampanii sezonowej Wonder Xmas. K2 Media była wówczas odpowiedzialna za pomysł i produkcję.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 Media zajmie się obsługą marki Sephora w social media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl