SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju

Agencja K2 Media zrealizuje dwie kampanie SEM dla międzynarodowego klienta MEED - Middle East Economic Digest z siedzibą w Dubaju.

Article

Pierwsze działania wokół pozycjonowania meed.com/ i meedprojects.com/ agencja rozpoczęła już w marcu br.

Celem prowadzonych przez K2 Media kampanii jest pozyskanie jak największej liczby subskrybentów dla dwóch produktów klienta: MEED.com – biznesowego serwisu analityczno-informacyjnego oraz MEED Projects – platformy skupiającej dane o najważniejszych inwestycjach na Bliskim Wschodzie.

MEED jest głównym źródłem informacji biznesowej i gospodarczej o rynkach Zatoki Perskiej i Afryki Polnocnej, a od 2017 roku również Regionu Kaspijskiego.

Marka należy do międzynarodowej grupy mediowej Ascential, w której portfolio znajduje się między innymi Cannes Lions International Festival of Creativity.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 Media pracuje dla MEED z Dubaju

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl