K2 Media wprowadza na rynek nową markę Smecta Go

Rozpoczęła się kampania promocyjna, wprowadzająca na polski rynek nową markę preparatu na biegunkę i bóle brzucha Smecta Go (IPSEN). Przeprowadza ją agencja K2 Media, która zdobyła zlecenie w przetargu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii telewizyjnej oraz działań digitalowych, w tym aktywności w kanałach społecznościowych. Odpowiadać będzie szczególnie za zaplanowanie  działań strategicznych i mediowych dla tego projektu, przygotowanie polskiej adaptacji sieciowych materiałów kreatywnych (spot telewizyjny, wideo online, materiały graficzne) oraz wsparcie w obszarze marketingu wyszukiwarek.

Smecta Go to wyrób medyczny mający działanie przeciwbiegunkowe i łagodzące ból brzucha, wspomagające regenerację jelit, a także pomagające w usuwaniu substancji toksycznych z układu pokarmowego. Właścicielem marki jest francuski koncern biotechnologiczny IPSEN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia