SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Media wprowadza na rynek nową markę Smecta Go

Rozpoczęła się kampania promocyjna, wprowadzająca na polski rynek nową markę preparatu na biegunkę i bóle brzucha Smecta Go (IPSEN). Przeprowadza ją agencja K2 Media, która zdobyła zlecenie w przetargu.

Article

Agencja odpowiada za całościową realizację kampanii telewizyjnej oraz działań digitalowych, w tym aktywności w kanałach społecznościowych. Odpowiadać będzie szczególnie za zaplanowanie  działań strategicznych i mediowych dla tego projektu, przygotowanie polskiej adaptacji sieciowych materiałów kreatywnych (spot telewizyjny, wideo online, materiały graficzne) oraz wsparcie w obszarze marketingu wyszukiwarek.

Smecta Go to wyrób medyczny mający działanie przeciwbiegunkowe i łagodzące ból brzucha, wspomagające regenerację jelit, a także pomagające w usuwaniu substancji toksycznych z układu pokarmowego. Właścicielem marki jest francuski koncern biotechnologiczny IPSEN.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: K2 Media wprowadza na rynek nową markę Smecta Go

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hossa
Produkt był w PL już dawno temu.
A sama Smecta GO faktycznie działa - kiedy używaliśmy to efekty faktycznie były widoczne.
odpowiedź