SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

K2 Precise zastępuje K2 Media. Na jej czele Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz

Działalność rozpoczyna agencja K2 Precise, specjalizująca się w marketingu precyzyjnym, opartym na głębokiej analityce i programmaticu. Nowa marka zastępuje agencję K2 Media i kontynuuje współpracę ze wszystkimi jej dotychczasowymi klientami. Firmą zarządzają Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz.

Zespół menadżerów K2 PreciseZespół menadżerów K2 Precise

K2 Precise jest nową firmą w grupie K2 i rozpoczyna działalność w marcu. Firma stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają w nimi kampanie programatyczne, analityka oraz business intelligence.

Na czele K2 Precise stoją Rafał Ciszewski (CEO) i Katarzyna Wiśniewska (dyrektor zarządzająca), którzy do tej pory odpowiadali za rozwój K2 Media. Do firmy wróciła Maja Biniewicz, która objęła stanowisko chief business officer, dołączając z Maciejem Godlewskim (chief growth officer) do ścisłego zarządu operacyjnego firmy.

Nowa marka zastępuje agencję K2 Media. - Według klientów nie jesteśmy dziś typowym domem mediowym. "Media" w nazwie były dla nas w wielu przypadkach bardzo szufladkujące. 80 procent tego co robimy, to digital. Inne największe domy mediowe skupiają się na mediach tradycyjnych, głównie telewizji. W kontekście domów mediowych, "media" znaczą pośrednictwo do zakupu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Rafał Ciszewski, CEO K2 Precise.

Koncentracja na digitalu

Domeną nowej firmy jest digital. K2 Precise realizuje również projekty i kampanie telewizyjne oraz inwestuje w rozwój tego obszaru. - W sercu digitalu jest zawsze jakaś strona czy aplikacja – miejsce, gdzie klient realizuje swoje cele biznesowe. W naszym podejściu równie ważne jest to, co się dzieje przed witryną, czyli wszystkie rzeczy, jakie doprowadzają do momentu styku odbiorcy z marką, jak i to co się dzieje później - web analityka, retargetowanie, modelowanie itp. - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Maja Biniewicz, chief business officer K2 Precise.

- Mamy determinację i pomysł na to, żeby jakościowo i głęboko wnikać w dane. Chcemy, żeby taka praca miała rzeczywiście miejsce na co dzień i dla wszystkich klientów. Staramy się mieć na to pomysł, zasoby oraz tzw. „mindset” czyli całą filozofię, w którą zostaną wdrożeni ludzie w całej firmie, po to by  realnie dostarczać głęboką analitykę danych A to przekłada się na codzienne plany mediowe i rekomendacje dla wszystkich klientów - dodaje Katarzyna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca K2 Precise.

K2 Precise ściśle współpracuje ze spółkami z grupy K2: Oktawave, działającą na rynku usług hostingu oraz przetwarzania danych w chmurze, agencją kreatywną K2 oraz K2Bots.AI, która rozwija chatboty oparte o sztuczną inteligencję.

K2 Precise pracuje dla takich firm jak Danone, Nutricia, Carrefour, Pracuj czy Play. Obroty firmy wyniosły w ubiegłym roku blisko 50 mln złotych, zespół liczy 70 osób. W 2019 dział precise marketing odpowiadać będzie za ponad 50 proc. przychodów operacyjnych firmy.  

Na kolejnej stronie rozmawiamy z zarządem K2 Precise - Rafałem Ciszewskim, Katarzyną Wiśniewską i Mają Biniewicz.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: K2 Precise zastępuje K2 Media. Na jej czele Rafał Ciszewski, Katarzyna Wiśniewska, Maciej Godlewski i Maja Biniewicz

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kolega zza okna
Co za głupoty..... Co się stało z filozofią i wizją K2, która była w latach 90? Moim zdaniem zbyt mocne rozwarstwianie się brandów, zmiany, łączenia nie wyjdą na dobrze całej grupie. Biorąc po uwagę spadki w 2018 roku ten również nie odbędzie się bez czkawki....
odpowiedź
User
Kolega z góry
Peace and Love my friend. Niech każdy idzie swoją drogą :). A lata 90-te.... nie zauważyłeś, że to ....dawno temu było?
odpowiedź
User
Mały starcom
No przyznam że wiekszego korpo bełkotu dawno nie słyszałam. Okrągłe słowa atrybucja, precyzyjne targetowanie i na deser programatyczna TV....pakujcie się już lepiej....a klientom sugeruje rozejrzenie się na rynku za specjalistycznymi performanceowymi jednostkami które z klientem pracują nad jego biznesem a nie wymyślają siebie na nowo co 2-3 lata usprawiedliwiajac swój byt....
odpowiedź