SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam

Trzeci sezon „Kabaretu na żywo” oglądało średnio 1,76 mln osób, o 550 tys. widzów mniej niż przed rokiem kiedy program rozpoczynał się godzinę wcześniej. Polsat w czasie emisji formatu był wiceliderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 38,08 mln zł.

Article

„Kabaret na żywo 3” na antenie Polsatu pokazywany był w niedziele o godz. 21.05, w okresie od 17 września do 19 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków właśnie zakończonej edycji programu wyniosła 1,76 mln osób, co przełożyło się na 13,44 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,86 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów miał odcinek programu z 8 października br., który śledziło 2,11 mln osób.

Dla porównania, całą premierową edycję „Kabaretu na żywo” pokazywaną jesienią ub.r. w niedziele o godz. 20.00 śledziło 2,31 mln osób, co przełożyło się na 14,02 proc. udziału w 4+, 14,32 proc. w 16-49 oraz 14,94 proc. w 16-59. Oznacza, że kabaretowy program stracił 250 tys. oglądających.

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 3” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” była TVP1 z udziałem na poziomie 16,08 proc., nadająca w tym czasie reality-show „Rolnik szuka żony” i filmy fabularne (raz relacjonowano 54. KFPP). Trzeci był TVN (9,59 proc.; reality-show „MasterChef” i filmy), a czwarta - TVP2 (3,90 proc.; gł. filmy, raz pokazano „The Voice of Poland”).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół 10 premierowych odcinków show wyniosły 38,08 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w I półroczu br. udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kabaret na żywo” w nowym paśmie stracił 550 tys. widzów. 38,08 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wrrr
Niech dalej atakują rząd Pis ile to juz można ? Każdemu to już się nudzi 3 sezon a oni dalej to samo.
15 4
odpowiedź
User
luk
Niech dalej atakują rząd Pis ile to juz można ? Każdemu to już się nudzi 3 sezon a oni dalej to samo.


a z kogo maja się śmiać jak nie z szyszki i im podobnych pacjentów psychiatryka?

p.s. celowo z małej i i mały nimi pomiata :)
2 3
odpowiedź
User
Zaciekawiony
Niech dalej atakują rząd Pis ile to juz można ? Każdemu to już się nudzi 3 sezon a oni dalej to samo.


a z kogo maja się śmiać jak nie z szyszki i im podobnych pacjentów psychiatryka?


Często się śmiejesz z pacjentów psychiatryka? Czy do kompletu lubisz też sobie robić jaja z kaleków i bić napotkane na ulicy dzieci?
0 0
odpowiedź
User
dsd
Jako fan kabaretów uważam 3 sezon za najgorszy. Przewidywane i stare skecze, mało nowych ciekawych, chociaż szczerze gdyby grali same stare ale DOBRE skecze to nie miałbym nic przeciwko. Średnio dobrane składy poszczególnych odcinków, niewiele razy występowały kabarety mnie śmieszące niezależnie od poziomu skeczów (Smile, Kabaret Młodych Panów, Kabaret Moralnego Niepokoju). Połowa skeczy była polityczna, ale w chamski sposób. Można było stworzyć polityczny skecz jak np. BOR? Można, a nie chamsko napierniczać 1,3,5,10 raz o wycince w puszczy czy o koniach w Janowie i to w tych samych słowach, tak jak to robił ciągle J. Kryszak czy Koń Polski.
Z drugiej strony, od kiedy Polsat przejął wszystkie kabaretony i program kabaretowy cotygodniowy ciężko jest oczekiwać, że dany kabaret na każdy swój występ przygotuje nowy skecz bo przeważnie co ok. 2 lata tworzą nowy program a występów w TV mają w ciągu roku nawet 10.
Nie chce się w dawać w dyskusję na temat TVP, ale tam przynajmniej kabarety trzymały poziom. Skecze o praktycznie wszystkim co nas otacza, jeśli już coś schodziło na tematy polityczne, to głownie były to wałkowane przez chyba 7 lata posiedzenia sejmu. Do dziś pamiętam XVII Mazurską Noc Kabaretową, to powinien być wyznacznik poziomu kabaretów, ale cóż. Przy takich podziałach, lepiej jest katować w chamski sposób polityką, aby tylko "ci drudzy" się śmiali.
W tym sezonie KnŻ w zdecydowanie większym stopniu byłem zażenowany niż uśmiany, może dlatego, że chyba znam większość skeczy każdego kabaretu i tak naprawdę mało mnie już może rozśmieszyć.
Ale gdyby ewentualny 4 sezon KnŻ dorównał chociażby pierwszemu sezonowi to byłoby ok. Mniej polityki, więcej okolicznościowych skeczy i będzie dobrze.
2 1
odpowiedź
User
Jurek
Ja bym nie był taki krytyczny. KNŻ to jednak wciąż jest świetna zabawa. I mnie to bawi, śmieszy, mam pewność że jak o danej porze w dany dzień włączę Polsat, to będzie dużo dobrej rozrywki.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing