Kacper Gilarowski: z Mediacomu do K2 Precise

Do zespołu agencji marketingu precyzyjnego K2 Precise dołączył Kacper Gilarowski. Objął nowe stanowisko e-commerce expert.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kacper Gilarowski: z Mediacomu do K2 Precise
Kacper Gilarowski

Stanowisko Kacpra Gilarowskiego utworzono w ramach rozbudowy zespołu obsługującego klientów z branży e-commerce w K2 Precise.

Do agencji Gilarowski przeszedł z MediaCom, gdzie jako e-commerce growth manager odpowiadał przede wszystkim za obsługę P&G. Do jego zadań należało budowanie oraz egzekucja strategii e-commerce dla takich marek: Oral-B, Pampers, Gillette & Venus, Fairy, Ariel, Vizir czy Always. Zakres prowadzonych przez niego działań obejmował terytorium Polski oraz całego regionu CE, ze szczególnym uwzględnieniem Ukrainy, Czech oraz Węgier.

Kacper Gilarowski posiada także duże doświadczenie w realizacji kampanii performance marketingowych, retargetingowych oraz marketing automation. We współpracy z działami ekonometrycznymi dla międzynarodowych korporacji, koordynował wdrożenia Google Analytics, przeprowadzał projekty oparte na modelowaniu mix marketingowym oraz zarządzał procesami integracji narzędziowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA