SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy

Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy. Zastępuje Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz dalszy rozwój biznesu.

Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy

Brand New Galaxy stawia na reorganizację w dwóch wymiarach: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego, a także samych spółek.

W związku z tym, funckję prezes przestała pełnić Olga Adamkiewicz, współzałożycielka  BNG. Jej stanowisko przejmuje Kacper Kłos, dotychczasowy managing partner platformy, odpowiedzialny za rozwój biznesu.

- Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej, ja natomiast w nowej roli, skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z 7 niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji - komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.

Michał Glapiński jako BNG vice-president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone, pełniąc w nich funkcję CEO. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice-president digital & comms odpowiadać będzie za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony do BNG dom produkcyjny digital). Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie stanowisko CEO.

- BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół - mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowy CEO BNG.

Nowy zarząd BNG

Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W roku 2019 BNG zarządzane będzie przez 4 osoby: Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP E-commerce) i Krawczyk (VP Digital & Comms).

Brand New Galaxy obecnie zatrudnia ponad 240 specjalistów w ramach siedmiu podmiotów wchodzących w skład platformy. Są to Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze E-commerce; Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce; Spacecamp – agencja digitalowa; Life on Mars – agencja kreatywna cross-channel; 8.54 – dom produkcyjny o specjalizacji digital; Stratosfera – firma konsultingowa marketingu strategicznego oraz Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.

Dołącz do dyskusji: Kacper Kłos nowym CEO Brand New Galaxy. Olga Adamkiewicz odpowiada na rozwój firmy

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Iwona S
"pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji" jhahaha - a po polsku to zabrzmi-jak? A tak przy okazji - wywalamy prezesa ktory teraz zajmie sie rozwjaniem naszego poselstwa w Brazylii - z powodu nadmiaru biznesowego sukcesu? :) Fajnie.
odpowiedź