SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kamil Glik będzie reklamował Blachotrapez do 2022 roku

Blachotrapez przedłużył do jesieni 2022 roku umowę reklamową z Kamilem Glikiem, piłkarzem reprezentacji Polski i klubu AS Monaco. W najbliższym czasie będzie prowadzona kolejna odsłona działań marketingowych opartych na wizerunku piłkarza.

Kamil Glik, fot. Mateusz MałekArticle

Umowa reklamowa Kamila Glika z Blachotrapezem została podpisana wiosną ub.r. Piłkarz wystąpił w kampanii firmy pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”.

Blachotrapez jest też partnerem piłkarskiej reprezentacji Polski. W połowie ub.r. umowę przedłużono do połowy 2020 roku, z możliwością prolongaty o dalsze dwa lata.

- Sięgamy po najwyższe cele, a sport pozwala nam je w pełni realizować. Tak jak polska reprezentacja buduje kolejnymi sukcesami swoją pozycję w światowym futbolu, tak my coraz skuteczniej konkurujemy na europejskim rynku pokryć dachowych. Już teraz oferujemy nasze produkty nie tylko w Polsce, ale także w innych państwach różnych kontynentów i dalej chcemy się rozwijać - komentuje Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez. - Osobiście niezwykle cieszy mnie kontynuacja współpracy z Kamilem Glikiem, który bardzo dobrze rozumie strategię naszej marki i kieruje się w życiu i na boisku takimi samymi wartościami jak my. Mamy do niego pełne zaufanie i czujemy jego silne wsparcie - dodaje

W najbliższych dniach ruszy kampania reklamowa Blachotrapezu związana z piłkarskimi mistrzowstwami świata. Akcja będzie realizowana w telewizji (m.in. stacje TVP), radiu (RMF FM i RMF Maxxx) oraz internecie (Interia.pl, social media), a także stadionach, na których polska reprezentacja rozegra swoje najbliższe mecze (powstaną tam strefy kibica sygnowane marką Blachotrapez). Działania będą prowadzone m.in. przy najbliższych spotkaniach naszej drużyny: 23 marca z Nigerią i 27 marca z Koreą Południową.

- W kampanii szczególną rolę odgrywać będą media społecznościowe, a zwłaszcza Facebook, Instagram oraz Twitter. Chcemy być blisko naszej reprezentacji od początku tego okresu przygotowawczego aż do końca mundialu. Konkursy, wirtualne konferencje prasowe, wywiady, relacje na żywo z udziałem zaproszonych gości oraz unikalne filmy i zdjęcia, które będą dostępne wyłącznie w naszych kanałach, to tylko ułamek tego, czym chcemy zaskoczyć kibiców - zapowiada Krzysztof Maraszek, dyrektor działu marketingu w Blachotrapezie.

Akcja potrwa do końca lipca br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kamil Glik będzie reklamował Blachotrapez do 2022 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl