SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania Avanti

Za kreację internetowej części kampanii Avantii odpowiada agencja interaktywna Byss

Wprowadzenie na polski rynek przez Agora SA miesięcznika Avanti wsparte jest szeroką kampanią promocyjną w szeregu mediów. Nic dziwnego - to pierwszy w Polsce miesięcznik poświęcony modzie i urodzie w którym wszystkie prezentowane kreacje, dodatki i kosmetyki uzupełnione są o ceny i adresy miejsc w których można je nabyć. Pisma tego rodzaju są bardzo popularne w zachodniej Europie - duże zainteresowanie Avanti dowodzi, że podobnie może być także i w Polsce.

Za kreację internetowej części kampanii tego pisma odpowiada agencja interaktywna Byss.

- W promujących to pismo kreacjach agencja buduje wizerunek Avanti poprzez proste skojarzenia: puste wieszaki w szafie i hasło: Chcesz coś kupić? Takie zderzenie zwykłej sytuacji i użycie często używanego zdania w funkcji hasła promującego pismo, to prosty i skuteczny zabieg wspomagający jego pozytywne utrwalenie w świadomości odbiorców . Trafny pomysł i hasło to dla agencji tylko punkt wyjścia - uwagę Internautów w pierwszym zetknięciu z kreacjami przyciągają przede wszystkim fotorealistyczna grafika i elementy animowane. Takie proste celne pomysły to specjalność Byss - podobnie zresztą jak zamiłowanie do traktowania portali i ich zawartości jako integralnej części kreacji. Tym razem dzieje się tak w opracowanym przez agencje interstitialu. Portal po prostu "rozpina się" z pomocą zamka błyskawicznego, by pokazać nam ukrytą "pod spodem" reklamę Avanti. Kampania realizowana jest przy współpracy i na zamówienie Agory - czytamy w komunikacie agencji.

Byss stale współpracuje z Agorą w zakresie tworzenia kreacji reklamowych online, m.in. dla portalu Gazeta.pl oraz serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania Avanti

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl