SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Delecty podbija miasta

Do końca sierpnia potrwa silna kampania outdoorowa dań gotowychDelecta. W czerwcu blisko 900 tablic reklamowych zawisło wnajwiększych miastach Polski, m.in. Warszawie, Krakowie,Szczecinie, Trójmieście, Poznaniu. Bannery wyeksponowano w portachmazurskich. Od lipca, dodatkowe ekspozycje pojawią się w 112ośrodkach turystycznych. Równolegle, zaplanowano działania nałamach prasy kobiecej.

Celem kampanii jest wsparcie informacyjne i wizerunkowekategorii dań gotowych Delecta, których asortyment w ostatnimczasie zwiększono o 5 dodatkowych pozycji produktowych, w tym trzyrodzaje pulpecików w łagodnych sosach, po które z pewnością sięgnąrównież dzieci.

delecta

Tegoroczna kampania reklamowa dań gotowych, to już druga whistorii Delecty.

- Poprzedni, 2007 rok okazał się bardzo dobry dla sprzedażynaszych produktów z tej kategorii - wyjaśnia Marcin Dzionek, seniorproduct manager RFP - Było to wynikiem wielu działań związanychbezpośrednio z produktami - udoskonaliliśmy receptury, grafikęopakowań - oraz działań reklamowych. W ubiegłym roku,przeprowadziliśmy pierwszą outdoorową kampanię reklamową, któradała nam dynamiczny wzrost sprzedaży w odniesieniu do rokupoprzedniego. Liczymy, że tegoroczne działania jeszcze bardziejugruntują pozycję Delecty w tym segmencie. - dodaje MarcinDzionek.

Na potrzeby kampanii, agencja "Czteryczwarte" przygotowała dwiekreacje graficzne. Pierwsza przedstawia konsumentom nowość -Pulpeciki w łagodnych sosach, druga informuje o daniach gotowych,które zostały nagrodzone tytułem "Produkt Roku - Innowacja 2008.Wybór Konsumentów", w niezależnym sondażu TNS OBOP. Obie wersjebillboardów są eksponowane równolegle.

delecta

Dodatkowo, kampanię billboardową wspierają działania na łamachprasy konsumenckiej. Emisje reklam prasowych zaplanowano wlipcowych i sierpniowych wydaniach najpopularniejszych tytułówprasy kobiecej o różnym profilu tj.: Wysokie Obcasy, Claudia,Olivia, Świat Kobiety, Dobre Rady, Moje Gotowanie, Pani Domu, NAJ,Party i Gala.

Metryczka kampanii:
Rodzaj kampanii: outdoorowa i prasowa
Czas trwania: 1 czerwca - 31 sierpnia 2008 r.
Hasło kampanii: "Nowe Pulpeciki. Delektuj się łagodnym smakiem","Zwycięstwo cieszy i smakuje"
Kreacje reklamowe: Czteryczwarte
Media: Starcom
Działania PR: Kolterman Media Communications.

Dołącz do dyskusji: Kampania Delecty podbija miasta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl