SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania ECCO wiosna-lato 2005

1 kwietnia ruszyła kampania outdoorwa ECCO Shoes Poland

Na nośnikach typu frontlights o wymiarach 6x3 m prezentowane są layout'y ECCO Ladies Vibration i ECCO Men's Activa. Kampania obejmuje 13 ośrodków regionalnych, w tym między innymi: Warszawę, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Kraków, Łódź, Szczecin, Opole, Częstochowę oraz Śląsk. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane nośniki typu megaboards w Warszawie, Poznaniu oraz Gdańsku.

@##cmd=file;file='kampania reklamowa ECCO (1).JPG'##@ECCO od marca prowadzi również kampanię w prasie. Reklama prasowa obejmuje takie tytuły jak: Twój Styl, Wysokie Obcasy, Gala, Glamour, Viva, Olivia, Avanti, Wprost, Przekrój, CKM, Playboy, Men's Heath, Focus, Mamo to Ja, National Geographic. Dodatkowo, podobnie jak w zeszłym roku, firma ECCO nadal będzie aktywnie działać w ramach PR-owej współpracy z mediami. Natomiast serwis http://www.ecco.com.pl/ prezentuje aktualności z działalności firmy, nową kolekcję oraz wszelkie informacje promocyjne dla klientów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania ECCO wiosna-lato 2005

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl