SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Fiata Panda

Ponad 300 000 użytkowników serwisu nowego Fiata Panda

Wraz z prowadzoną właśnie kampanią wprowadzającą nowego Fiata Panda, swoją premierę ujrzał również nowy serwis internetowy tego modelu - www.fiatpanda.pl. Cieszy się on bardzo dużym zainteresowaniem - do piątku 12 Września odwiedziło go ponad 300 000 Internatów.

Nowa witryna Pandy prezentuje możliwości, wyposażenie i cenniki nowego modelu. Nowy model Fiata wspierają również szeroko zakrojone działania promocyjne w Internecie. Kampania internetowa rozpoczęła się promocją na komunikatorach Gadu Gadu i Tlen. Po raz pierwszy w Polsce promowana była możliwość ściągania specjalnych emotikonek dostępnych tylko na serwisie Pandy. Kolejnym etapem kampanii była promocja na portalu Onet.pl - wykorzystano top layery i expand billboardy informujące o drzwiach otwartych. Jednocześnie no nowej witrynie rozpoczął się konkurs "Panda na biurko" - każdy z użytkowników serwisu może skorzystać ze specjalnej aplikacji umożliwiającej zaprojektowanie własnej wersji Pandy. Najciekawsze zgłoszenia zostaną nagrodzone.

Podobnie jak poprzedni, obecny serwis Pandy przygotowała Agencja iLeo. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Kampania Fiata Panda

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl