Kampania informacyjna o systemie kaucyjnym za 10 mln zł

Resort klimatu i środowiska zapowiada spoty i reklamy poświęcone systemowi kaucyjnemu. Trafią do telewizji, internetu czy do kin. Ich koszt to 10 mln zł.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Kampania informacyjna o systemie kaucyjnym za 10 mln zł
fot. Ministerstwo Klimatu i Środowiska

Trwa kampania informacyjna zapowiadająca system kaucyjny m.in. na portalach społecznościowych, we wrześniu pojawią się spoty w telewizji, a w październiku m.in. w kinach - poinformował PAP resort klimatu. Dodał, że wszystkie te działania będą kosztowały 10 mln zł.

Ministerstwo Klimatu i Środowiska przekazało PAP, że „realizuje i planuje szerokie działania informacyjne” dotyczące systemu kaucyjnego, który od 1 października br. zacznie obowiązywać w Polsce. „Łączna kwota wszystkich działań MKiŚ, przeznaczona na okres wprowadzania systemu kaucyjnego, to około 10 milionów złotych” - dodał resort.

System kaucyjny z kampanią informacyjną

MKiŚ poinformowało, że we wrześniu rozpocznie się emisja telewizyjna spotów zapowiadających system kaucyjny oraz wysyłka materiałów do szkół. W październiku, gdy na sklepowych półkach zaczną pojawiać się napoje w opakowaniach kaucyjnych rozpoczną się ponadto emisje w mediach, kinach i VOD, w tym reklamy na portalach. Jak wskazało, planowane są też działania bezpośrednie, tj. skierowane m.in. do strażaków z Ochotniczej Straży Pożarnej i kół gospodyń wiejskich.

„Działania komunikacyjne MKIŚ skupiają się na ogóle społeczeństwa, ze wsparciem dla szczególnej grupy, jaką są małe sklepy. Komunikację bezpośrednią z producentami i punktami sprzedaży prowadzą operatorzy systemu (kaucyjnego - PAP)” - zaznaczył MKiŚ.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka