SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania „Jestem wodą” wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa wody Białowieski Zdrój wprowadzonej właśnie na rynek przez Hoop Polska. Akcję przygotowały firmy Schulz Brand Friendly, Alvernia Studios, MPG, OS3 i Ostryga.

Kampania „Jestem wodą” wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)

Kampania wody Białowieski Zdrój eksponuje naturę, spokój i czystość jako zalety związane z tą marką. - Reklamy zachęcają do zrobienia kroku w stronę odkrycia siebie, do zrozumienia, że jesteśmy nieodłączną częścią przyrody, która uspokaja i dodaje sił - opisuje Tomasz Olak, senior brand manager Hoop Polska.

W ramach kampanii nawiązano współpracę promocyjną z Białowieskim Parkiem Narodowym i z Fundacją Paproć. Konsumenci, kupując Białowieski Zdrój wspierają tę fundację i jej cele - zachowanie dziedzictwa naturalnego dla przyszłych pokoleń.

Akcja reklamowa - prowadzona pod hasłem „Białowieski Zdrój. Jestem wodą” - obejmuje telewizję (TVN, Polsat i kilkadziesiąt kanałów tematycznych), internet (m.in. serwis bialowieskizdroj.pl, fanpage na Facebooku „Jestem Wodą - Białowieski Zdrój”) oraz outdoor (citylighty w największych miastach). Za strategię komunikacji marki i kreację kampanii odpowiada agencja Schulz Brand Friendly, a działania w internecie przygotowały agencje OS3 i Ostryga. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Alvernia Studios, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania „Jestem wodą” wprowadza Białowieski Zdrój (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
radekmac
Świeżość pomysłu godna krystalicznej wody. Polecam crosspromocję z Nikonem - ta sama komunikacja - łatwo będzie zrobić wspólny spot TV: http://www.youtube.com/watch?v=MC74yJVl ... ure=relmfu
odpowiedź
User
ewa
hahb czyli nie maja strony, tylko sobie profil na facebooku zrobili, a kampania sciagnieta po kreacji nikona. No brawo, swietne wejscie z produktem!
odpowiedź
User
łajdak spod ławki
Chryste Panie! Jak trzeba mieć ograniczoną wyobraźnię, by przyjąć taki szit do emisji w telewizji. Marketing powinien natychmiast zerrwać umowę i iść do innej agencji.
odpowiedź
User
sonia
Fajna muzyka w tej reklamie, szkoda że taka krótka
odpowiedź