SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania jogurtów Jogi trwa

Rozpoczęła się kampania reklamowa Jogurtów Jogi

W styczniu rozpoczęła się kampania reklamowa Jogurtów Jogi, która została w całości przygotowana, tak od strony kreacji jak i realizacji przez Agencję Reklamową CB4 Promocja Sp. z o.o.

Jogurty pitne Jogi sprzedawane w unikalnych i estetycznych opakowaniach (butelki zakręcane 250g, 500g) są produktem premium. Działania reklamowe skoncentrowane są w Warszawie i częściowo w woj. mazowieckim.

Kreacja nawiazuje do zdrowego stylu życia prezentowanego przez osoby ćwiczące Jogę. Hasło przewodnie kampanii,,ZACZNIJ DZIEŃ OD JOGI'' przywołuje naukę indyjskiej filozofii podkreślając w ten sposób walory odżywcze, smakowe i zdrowotne tego produktu.

Kanały komunikacji wykorzystane przy tej kampanii to ATL (outdoor, radio, prasa) oraz BTL (materiały POS, marketing bezpośredni).

Kampania reklamowa Jogi 2004 rozpoczęła się w styczniu od uruchomienia strony internetowej www.jogi.pl. i kampanii bilboardowej trwającej cały miesiąc. W miesiącu styczniu i lutym usłyszeć można było spoty reklamowe w radiu Eska. Pojawił się też dwa razy baner reklamowy na Gadu Gadu. Obecnie przez miesiąc będzie trwała kampania reklamowa na autobusach King Size Solaris (bok pojazdu), która będzie kontynuowana w kwietniu na mniejszym nośniku autobusie Full Back Solaris (tył pojazdu). Marzec jest uzupełniony insertem w magazynie Olivia oraz tablicami w metrze, które pojawią się w połowie miesiąca. Na koniec w kwietniu pojawi się ,,insert'' w Poradniku Domowym. Cała kampania wspierana jest działaniami PR.

Kampania reklamowa jogurtów Jogi będzie trwała przez cały rok. Przedstawiony media plan dotyczy czterech pierwszych miesięcy od stycznia do kwietnia. W styczniu pojawił się nowy jogurt z tej serii Jogi Sport Active, którego promocja planowana jest od maja. Jogurty pitne Jogi to nowy produkt mleczarni Obory w Kozienicach Sp. z o.o. i producenta opakowań firmy Polimer Sp. z o.o.

Dołącz do dyskusji: Kampania jogurtów Jogi trwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl