SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania pod nowym znakiem

Agencja Moby Dick Warszawa przygotowała kreację do najnowszej kampanii Cityboard Media

Kampania wizerunkowa "Dla Wymagających" promuje jakość usług oferowanych przez Cityboard Media. Będzie ona eksponowana w sieci cityboardów oraz supercityboardów w całej Polsce od grudnia 2004 roku. Ekspozycji w sieci wielkoformatowych nośników będzie towarzyszyła kampania internetowa i prasowa.

Celem kampanii jest promocja sztandarowych zasad, które stanowią podstawę do tworzenia i realizacji oferty firmy (przekazy - "Indywidualnie dobrana ekspozycja" i
"Precyzyjnie realizowana obsługa"). Dzięki nim Cityboard Media oferuje najwyższy w Polsce standard produktów i usług ze strony wszystkich działów odpowiedzialnych za planowanie i realizowanie kampanii.

Równocześnie ze startem kampanii reklamowej odbywa się premiera nowego logo i systemu identyfikacji graficznej, również przygotowanego przez Moby Dick Warszawa dla Cityboard Media. Zrestylizowany znak jasno komunikuje aktualną pozycję firmy, od lat najwyżej ocenianej w rankingach reklamy zewnętrznej.

Dołącz do dyskusji: Kampania pod nowym znakiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl