SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania „Polska - Feel Invited” wraca do CNN i BBC (wideo)

Spot pod hasłem „Feel Invited” promujący atrakcje turystyczne Polski znów jest emitowany w CNN, a niebawem trafi na antenę BBC. Organizująca kampanię Polska Organizacja Turystyczna liczy na większe zainteresowanie odbiorców w związku z wyborami prezydenckimi w USA.

Kampania „Polska - Feel Invited” wraca do CNN i BBC (wideo)

W CNN spot „Polska - Feel Invited” zostanie wyemitowany do 9 grudnia 225 razy w wersji 30-sekundowej i 275 razy w wersji 10-sekundowej przed prognozą pogody, a w BBC - do 2 grudnia 60 razy w wieczornym prime time. W CNN reklama jest pokazywana od 15 października, a na antenę BBC trafi w najbliższych dniach. Koszt emisji w tej pierwszej stacji wyniesie 485 tys. dolarów, a w tej drugiej 230 tys. dolarów.

W CNN i BBC pokazywany jest spot w reżyserii Łukasza Kośmickiego, znany z ubiegłorocznej kampanii „Polska - Feel Invited”.

- Mamy nadzieję, że dzięki tej akcji poza dotarciem z przekazem o Polsce do turystów powiększymy również grono interesariuszy, którzy będą przełamywać stereotypy związane z wizerunkiem naszego kraju - mówi Jolanta Grus, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej w Polskiej Organizacji Turystycznej. - Nowe kanały komunikacji, co prawda, szybko stają się modne, a przez to popularne i oczywiście wykorzystujemy je, informując o Polsce. Jednak tradycja telewizji, jej zasięg i opiniotwórczość w dalszym ciągu są niezastąpione - podkreśla Grus.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania „Polska - Feel Invited” wraca do CNN i BBC (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kaś
W CNBC World odbieranym na całym świecie co tydzień w weekend jest magazyn o polskiej gospodarce - "Business Poland", który przygotowuje redakcja TVN CNBC
odpowiedź