SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu

Kampania jest kolejnym elementem działań podjętych przez PolskieRadio w listopadzie ubiegłego roku, w obronie abonamentu, jakowarunku funkcjonowania mediów publicznych. Potrwa do końcamiesiąca.

Akcja ma charakter wizerunkowo-promocyjny. Jej celem jestwzmocnienie wizerunku Polskiego Radia jako rozgłośni, któraproponuje słuchaczom największą ofertę programową w kraju, jakrównież jako nadawcy publicznego. Obejmie zasięgiem obszar całegokraju.

Wykorzystane media: billboardy oraz miniboardy na tereniewszystkich województw, głównych miast Polski oraz większych miastpowiatowych i gminnych.

polskieradio

W Warszawie szczególnym uzupełnieniem kampanii będziewykorzystanie powierzchni ekspozycyjnej w metrze.

Ponadto przez cały miesiąc na wszystkich ogólnopolskich antenachPolskiego Radia będzie emitowany spot autopromocyjny.

Dołącz do dyskusji: Kampania Polskiego Radia w obronie abonamentu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl