SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej

PKO Bank Polski rozpoczął multimedialną kampanię promocyjną nowegoproduktu - pożyczki gotówkowej. Kampania zatytułowana MAX POŻYCZKAMINI RATA przebiega pod hasłem ZADBAĆ O NAJBLIŻSZYCH? CZEMU NIE.Grupę docelową stanowią klienci indywidualni, ze szczególnymuwzględnieniem grupy klientów o niższych dochodach. Kampania będzietrwała do końca października 2007 r.

Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej

- Kampania kierowana jest zarówno do szerokiej grupy klientówbanku, jak i do osób, które do tej pory nie korzystały w usługbanku. Proste zasady, minimum formalności i szybka decyzja, czylinajważniejsze cechy pożyczki - to podstawowe przekazy kampaniireklamowej - powiedział Marek Kłuciński, dyrektor DepartamentuPromocji i Komunikacji PKO BP -

Celem kampanii jest w szczególności:
kreowanie wizerunku Banku jako lidera rynku kredytówdetalicznych,
kreowanie marki pożyczki gotówkowej jako produktu kredytowegopierwszego wyboru każdego potencjalnego klienta.
Kampania wizerunkowa pożyczki jest komunikowana z wykorzystaniemnośników gwarantujących dotarcie do klienta masowego, tj. przedewszystkim telewizji, prasy, Internetu i outdooru (reklama naprzystankach).

1.Kampania telewizyjna

Główny spot reklamowy promujący pożyczkę będzie trwał 30 sekund.Przygotowano również wersję 15-sekundową. Zaplanowano silnąkampanię telewizyjną, w której zostaną wykorzystane wyłącznienajlepsze czasy emisji reklamy, plasowane szczególnie przy emisjinajchętniej oglądanych programach telewizyjnych. Obejmuje onanastępujące stacje telewizyjne: TVP1,TVP2, TVP3, Polsat, TVN,TV4.
- Tworząc kampanię promującą Max Pożyczkę z Mini Ratą w PKO BP,wychodziliśmy z założenia, że taka szybka pożyczka doskonaleodpowie na potrzeby rodziny. Dlatego też oparliśmy nasz pomysł narelacjach między jej członkami. Nasi potencjalni klienci mogąprzeznaczyć pieniądze na dowolny cel, ponieważ to oni najlepiejznają potrzeby swoich najbliższych. Podejmując decyzję o kupniekomputera dla syna, mama sama wypróbowuje w sklepie grękomputerową. Synowi trochę zaskoczonemu jej spontanicznymzachowaniem, trochę dumnemu z tak nowoczesnej mamy, udaje sięwykorzystać jej dobry humor i dorzucić do komputera dodatkowąpamięć. Nawet mniej przebojowy ojciec znajduje coś dla siebie&Pokazujemy sytuację, w której zostają zaspokojone potrzebywszystkich członków rodziny. Film podsumowujemy hasłem "Zadbać onajbliższych? Czemu nie, skoro to tylko 37 zł miesięcznej raty",dając tym samym dodatkowy, racjonalny powód, dla którego wartorozważyć wzięcie Max Pożyczki z Mini Ratą w PKO BP - powiedziała Kamilla Komaiszko z agencji Scholz & Friends Warszawa,obsługującej PKO Bank Polski.

2.Kampania radiowa
W kampanii radiowej wykorzystany będzie 30-sekundowy spot, któregokreacja - oparta o humor sytuacyjny nawiązujący do sceny filmowej -uzupełnia wątek reklamy telewizyjnej. Spot będzie emitowany wregionalnych i lokalnych rozgłośniach radiowych.

3.Kampania prasowa w prasie ogólnopolskiej i regionalnej
Kampania w telewizji i radio wzmocniona będzie ogłoszeniamiprasowymi w największych, dobrze stargetowanych tytułach prasowych;głównie dziennikach i tygodnikach. Ogłoszenia prasowe ukazywać siębędą w następujących tytułach: Super Expres, Fakt, Tele Tydzień,Tele Świat, TeleProgram oraz TeleProgramy).
Ponadto w Super Expressie ukaże się specjalny dodatek edukacyjnypoświęcony tematyce kredytowania.

4.Reklama w internecie i outdoor

Działania w mediach tradycyjnych będą wspierane kampanią winternecie. Reklama internetowa będzie prowadzona za pośrednictwemnajwiększych portali internetowych (Onet, Wirtualna Polska,Interia) i serwisów finansowych. Mocny nacisk zostanie położony naserwisy zakupowe oraz aukcyjne. Poza "tradycyjną reklamąinternetową" przeprowadzona zostanie również kampania paid-search wnajwiększej wyszukiwarce internetowej - Google.
Dodatkowo w największych miastach w Polsce pojawi się reklamapożyczki na przystankach komunikacji miejskiej, tzw.citylight.
Kampania wsparta będziemy materiałami BTL w oddziałach i agencjachBanku.

AGENCJE ODPOWIEDZIALNE ZA KAMPANIĘ

Internet : Hypermedia

Kreacja: Scholz&Friends
Dom mediowy: ZenithOptimedia

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania promocyjna nowej pożyczki gotówkowej

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wer4
zobacz tu:

http://dobre-pozyczki.blogspot.com
odpowiedź