SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa ciasteczek Artur

Rusza pierwsza kampania reklamowa polskich ciasteczek Artur

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa polskich ciasteczek Artur wytwarzanych przez Zakłady Przemysłu Cukierniczego Lider ARTUR Sp. z o.o.. Kampania reklamowa jest kwintesencją długich i żmudnych przygotowań związanych z przygotowaniem odświeżonej marki na rynek.

Prace przygotowawcze rozpoczęto latem 2003. Najpierw opracowano strategię komunikacji, taktyczne plany działań. Zdecydowano się na nadanie marce nowego ducha i treści. W ramach zmian odświeżono opakowania, przebudowano logotyp, nadano marce hasło.

Do przemian dostosowano siły sprzedażowe. Przygotowano zaplecze POS w sklepach w całej Polsce (plakaty, standy, wobblery, podstawki pod monety, naklejki itp.). Kampania ma za zdanie wykreowanie marki smacznych, dzięki pieczołowitości ich twórcy, polskich ciasteczek ARTUR. Marka ma dawać radość i zbliżać całą rodzinę. ARTUR to ciasteczka dla dużych i małych.

W ramach kampanii przygotowano całą serię spotów TV (emitowane będą cztery spoty 10-sekundowe i jeden 30-sekundowy). Kampania wiosenna obejmie: TVP1, TVP2, TVP3, Polsat, TVN, TVN Siedem i TV4.

Za całość kampanii odpowiada agencja reklamowa Martis, która została wybrana w drodze przetargu, w którym startowało 10 agencji. Umowa z agencją została podpisana na trzy lata. Agencja Martis odpowiada za całość działań począwszy od strategii komunikacji przez odświeżenie szaty graficznej wszystkich produktów i logo Lider ARTUR aż po komunikację zewnętrzną.

Lider ARTUR to firma, której obroty w 2003 roku sięgnęły ponad 50 mln zł, posiada w swojej ofercie prawie 200 rodzajów produktów (ciasteczka, rolady, krakersy, pierniki), a w najbliższym czasie na rynek będzie wprowadzonych kolejnych 25.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa ciasteczek Artur

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl