SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania reklamowa Radia Plus

Ruszyła kampania Radia Plus "Łagodne Przeboje"

Pod koniec marca ruszyła kampania Radio PLUS "Łagodne Przeboje". Celem kampanii jest pokazanie nowego wizerunku i oferty stacji oraz wzmocnienie marki na rynku mediów.

Ideą kampanii jest rozwijający się przekaz, który opowiada jak zbudować radio pełne łagodnej muzyki, przyjazne słuchaczom. Akcja rozpoczyna się od telewizji, w której widzimy jak niewidzialna ręka tworzy nowe, lepsze radio.

Do kampanii TV zostały zaangażowane ogólnopolskie stacje TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, TVN24, Polsat, TV4. Kampanię telewizyjną uzupełnia outdoor, prasa i kino. Na billboardach, w prasie i na plakatach zobaczyć można również radio, ale już w naturalnym świecie. Pojawia się kobieta- słuchaczka, dla której to radio zostało zmienione i przy którym można się zarówno zrelaksować jak i pracować.

Kampania Radia PLUS ma za zadanie zmienić wizerunek i utrwalić w poszczególnych regionach częstotliwości, stąd reklama Radia PLUS w całej Polsce w prasie lokalnej. Adaptacją spotu i przygotowaniem kampanii na zlecenie Radia PLUS zajęła się Agencja Martis. Za zaplanowanie i zakup mediów MediaDirection.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania reklamowa Radia Plus

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl