SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Kampania telewizyjna Cyfry+

Euro RSCG Warsaw przygotowała nową kampanię telewizyjną dla marki Cyfra+

Reklama pt. „Muzyka w Cyfrze+” ma charakter taktyczny i jej celem jest wsparcie wizerunku Cyfry+, jako platformy telewizyjnej posiadającej doskonałą ofertę muzyczną. Myśl przewodnia nowego spotu: Najlepszą muzykę w cyfrowej jakości znajdziesz tylko w Cyfrze+.

Adresatem kampanii jest młodzież. Kluczowym elementem reklamy jest jej styl: dynamiczny montaż obrazu i dźwięku, z charakterystycznymi efektami scratchowania oraz rozchwianymi, nierównymi napisami.

Spot został wyreżyserowany przez zespół kreatywny Euro RSCG Warsaw we współpracy z DoP Miguelem Nieto, na co dzień współpracującym z Canal+.

Reklama jest częścią tegorocznej strategii Cyfry+, która promuje wartości marki za pomocą jej symbolu - brand icon. W spocie „Muzyka” brand icon występuje jako didżejka, która miksuje dla swoich słuchaczy najgorętsze hity . W spocie pokazane są fragmenty programów muzycznych z wybranych stacji obecnych na platformie Cyfra+: MTV, MTV Classic, 4Fun TV oraz koncerty z Canal+ i HBO. Ponadto wspominamy o setkach innych kanałów muzycznych - telewizyjnych i radiowych – oraz interaktywnym serwisie XtraMusic.

Spot będzie można oglądać od 12 do 31 lipca na antenie TVP 1, TVP 2, TVN i TVN7. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starcom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Kampania telewizyjna Cyfry+

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl