SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania wizerunkowa Nałęczowianki

5 lipca ruszyła kampania telewizyjna Nałęczowianki ze Smakiem - nowości, w portfolio Nałęczowianki.

Kampania potrwa do 2 sierpnia i obejmie swym zasięgiem m.in.: TVP 1, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne. Nie jest to jedyna forma wsparcie dla tego produktu. Od 1 lipca trwa kampania bilboardowa i kampania prasowa w wybranych tytułach prasy branżowej. Wcześniej działania mediowe poprzedzone były akcją degustacyjną w sieciach handlowych na terenie całej Polski.

Kampania ma charakter wizerunkowy a 15 sekundowe spoty do niej zostały przygotowane w dwóch wersjach. Bohaterką jednego jest dziewczyna, a postacią drugiego chłopak. Celem jest wybudowanie znajomości obydwu wariantów nowego produktu i jego zalet oraz wzmocnienie siły całej marki Nałęczowianka.


KAMPANIA BILLBOARDOWA

Od 1 do 28 lipca w największych polskich miastach rozpoczęła się kampania billboardowa wspierająca wejście na rynek Nałęczowianki ze Smakiem. Analogicznie jak w przypadku spotów TV, także plakaty zostały przygotowane w 2 wersjach: dziewczyna i chłopak (zdj. w załączeniu). Zasięg kampanii to 440 tablic wielkości 6x3m, w podziale po 50% na dziewczynę i chłopaka.

Dodatkowe wsparcie dla Nałęczowianki ze Smakiem stanowiły organizowane w hiper- i supermarketach w całej Polsce degustacje oraz rozpoczęta pod koniec czerwca kampania w prasie handlowej.

Kreację spotów i bilboardów przygotowała agencja Saatchi&Saatchi. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia,  działania public relations prowadzi agencja 180° PR.

Dołącz do dyskusji: Kampania wizerunkowa Nałęczowianki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl