SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Wrigley

IMIGe Poland - kampania Wrigley w hipermarketach

IMIGe Poland realizuje kolejną niestandardową kampanię reklamową w miejscu sprzedaży. W kampanii jako nośnik reklamowy zastosowano separatory kasowe w hipermarketach. W ten sposób promowane są cukierki Airwaves Drops firmy Wrigley.

Kampania obejmuje swoim zasięgiem 27 hipermarketów sieci Real w całym kraju. Separatory kasowe z obustronną reklamą nowego produktu firmy Wrigley umieszczone są przy każdym stanowisku kasowym w hipermarkecie.

Airwaves Drops nie jest pierwszym produktem, który promowany jest przez Wrigley na nośnikach IMIGe Poland w punkcie sprzedaży. W styczniu IMIGe przeprowadziła kampanię innego produktu tej firmy - Orbit Professional, która również wykorzystywała reklamę na separatorach kasowych w hipermarketach Real.

Według Jakuba Zabokrzeckiego, Kierownika Działu Sprzedaży w IMIGe Poland, powodem dla którego reklama w miejscu sprzedaży cieszy się takim powodzeniem jest bliski kontakt konsumenta z reklamą w momencie dokonywania przez niego decyzji o wyborze i zakupie danego produktu. Reklama tego typu jest ostatnim elementem kampanii przeprowadzanych w mediach ATL.

Dołącz do dyskusji: Kampania Wrigley

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl