Kampania #ZespolKolorowychSkarpetek po raz drugi z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa

Ruszyła druga edycja ogólnopolskiej akcji edukacyjnej #ZespolKolorowychSkarpetek, mającej na celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kampania #ZespolKolorowychSkarpetek po raz drugi z okazji Światowego Dnia Osób z Zespołem Downa

Kampanię wymyśliła i organizuje Kaja Bielawska, której siostra Monika cierpi na zespół Downa. Obie panie były niejednokrotnie świadkiem negatywnego postrzegania osób z Downem i zachowań głęboko je raniących. To stało się impulsem do zainicjowania ogólnopolskiej akcji  #ZespolKolorowychSkarpetek.

#ZespolKolorowychSkarpetek dla osób z zespołem Downa

Akcja rozpocznie się w Światowy Dzień Osób z zespołem Downa, który przypada na 21 marca. Główną osią działań jest spot obalający stereotypy związane z zespołem Downa. Do akcji zaproszono 8 osób z trisomią 21, które podzieliły się swoimi doświadczeniami, opowiedziały, co dla nich znaczy zespół Downa, jakie mają pasje i marzenia.

Aby włączyć się do akcji i okazać solidarność z osobami dotkniętymi wadą genetyczną wystarczy udostępnić w mediach społecznościowych zdjęcie w kolorowych skarpetkach nie do pary, symbolizujących różnorodność genetyczną z hasztagiem #ZespolKolorowychSkarpetek.

Spoty można obejrzeć w telewizji, w kanałach należących do TVP oraz w internecie, między innymi w serwisach VOD.

Kampania realizowana jest pro bono dla Stowarzyszenia Rodzin i Opiekunów osób z zespołem Downa „Bardziej Kochani”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?