Kanał Sportowy z programami o Lechu Poznań i Legii Warszawa

Na youtube’owym Kanale Sportowym pojawią się osobne magazyny o Lechu Poznań i Legii Warszawa, a potem być może o kolejnych czołowych klubach piłkarskich.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Kanał Sportowy z programami o Lechu Poznań i Legii Warszawa
Główni twórcy Kanału Sportowego i jego prezes Maciej Sawicki

Krzysztof Stanowski, współwłaściciel i jeden z głównych twórców Kanału Sportowego, zapowiedział, że programy o wybranych klubach piłkarskich będą emitowane co tydzień. Na początek pojawią się cykle o Lechu Poznań i Legii Warszawa.

- A później, zależnie od zainteresowania, może będziemy dokładać kolejne - zaznaczył. Nie wiadomo na razie, w które dni będą pokazywane magazyny o Lechu i Legii ani kto będzie je prowadził.

Nowy sezon PKO BP Ekstraklasy ruszył w miniony weekend, a najlepsze kluby poprzednich rozgrywek wcześniej zaczęły grę w eliminacjach Ligi Mistrzów (Lech już z nich odpadł po porażce z Karabachem) i Ligi Konferencji.

W ramówce Kanału Sportowego od dawna są osobne magazyny o czołowych ligach piłkarskich: „Football, bloody hell” i lidze angielskiej, „Curva sud” o włoskiej, „La liga bonita” o hiszpańskiej i „Najlepsza liga świata” o Lidze Mistrzów.

Emitowane są też dwa cykle o PKO BP Ekstraklasie: piątkowy magazyn z zapowiedzią najbliższej kolejki i podsumowujący ją program „Weszłopolscy” w poniedziałek.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanal-sportowy-krzysztof-stanowski-kwartalnik-gdzie-kupic-ksiazki,7169805536053377a ##

W ub.r. Kanał Sportowy, którego głównymi twórcami i udziałowcami oprócz Krzysztofa Stanowskiego są Michał Pol, Mateusz Borek i Tomasz Smokowski, zanotował 11,12 mln zł przychodów sprzedażowych i 1,6 mln zł zysku netto.

Na YouTubie kanał działa od wiosny 2020 roku, obecnie ma ok. 880 tys. subskrybentów, a opublikowane na nim 2,4 tys. materiałów (głównie programów o tematyce sportowej) zanotowało łącznie prawie 400 mln odtworzeń. Od maja jego programy są dostępne w formie audio na platformie subskrypcyjnej Empik Go.

W kwietniu szklanki z logo Kanału Sportowego na krótko pojawiły się w sklepach Biedronka. Na tyle nie spodobały się wielu klientom, że szybko je wycofano, a Krzysztof Stanowski przyznał, że przy ich przygotowywaniu popełniono szereg błędów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day