SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kanał TV6 ze wzrostem widowni o 238 proc. Hitami są filmy fabularne

Od początku roku naziemną stację TV6 ogląda średnio 31 tys. widzów, o 238 proc. więcej niż rok wcześniej. Natomiast wpływy reklamowe stacji wzrosły o 10 mln zł. Największą popularnością na antenie TV6 cieszą się filmy fabularne.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia minutowa widownia kanału TV6 w okresie od 1 stycznia do 30 lipca 2013 roku wyniosła 31 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,50 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 0,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. stacja zyskała średnio aż 238 proc. widzów. Wówczas bowiem jej średnia widownia kształtowała się na poziomie 9 tys. widzów, co przekładało się odpowiednio na 0,15 proc. oraz 0,18 proc. udziału.

Natomiast w okresie od 1 do 30 lipca br. średnia widownia minutowa TV6 wynosiła 35 tys. osób przy udziale odpowiednio na poziomie 0,68 proc. i 0,81 proc.

TV6 nadaje od 30 maja 2011 roku i poza sieciami kablowymi i platformami dostępna jest w ofercie naziemnej telewizji cyfrowej. W czerwcu 2013 roku jego udział wśród kanałów z DVB-T wynosił 1,70 proc., co dawało stacji 13. miejsce (poznaj szczegóły).

Okres

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

01-01-2012 - 30-07-2012

9 133

0,15%

4 475

0,18%

01-01-2013 - 30-07-2013

30 871

0,50%

13 452

0,54%


Najwięcej widzów na antenie TV6 w bieżącym roku zgromadził film „Juliusz Cezar”, który został pokazany 1 kwietnia br. i oglądało go 292 tys. widzów. Drugie miejsce należało do filmu „Zaginiony synek” (28 kwietnia br.; 269 tys. widzów), a na trzeciej pozycji uplasował film „Kondory Wschodu” (28 lipca br.; 244 tys. oglądających). Ogółem wszystkie pozycje w czołowej piątce przypadły filmom fabularnym.

TOP programy w 2013 roku

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

JULIUSZ CEZAR / FILM PROD USA /

01-04-2013

14:31

16:08

291 775

2,55%

ZAGINIONY SYNEK /FILM THR.NIEM.USA/

28-04-2013

13:26

15:04

268 791

2,36%

KONDORY WSCHODU /FILM HONGKONG/

28-07-2013

13:01

15:00

243 681

2,69%

REKIN Z BAGIEN /FILM FAB.USA/

02-04-2013

21:02

22:40

218 929

1,58%

GNIAZDO OS /FILM FAB. USA/

10-07-2013

21:04

22:59

215 914

1,82%


Wpływy reklamowe stacji w analizowanym okresie wyniosły 36,8 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. wzrosły one o 10 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Okres

Wpływy (zł)

01-01-2012 - 30-07-2012

26 781 980

01-01-2013 - 30-07-2013

36 819 530

  • Więcej informacji:
  • TV6

Dołącz do dyskusji: Kanał TV6 ze wzrostem widowni o 238 proc. Hitami są filmy fabularne

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolik
Nie wiem jak można to badziewie oglądać - ani jednego wartościowego filmy. Tylko dzięki DVB-T kanał ma taki udział, bo jakby go tam nie było to miałby 0,1 %
odpowiedź
User
daniel
niedawno puszczali powtórki Big Brother - w nocy, wiem że to żenada ale oglądałem żeby się pośmiać bo lepszej komedii niż to chyba nie ma ;D a na szczęście mam PVR, więc sobie nagrywałem i oglądałem następnego dnia, niestety po zakończeniu serii nie puszczają następnych, a bardzo szkoda...
odpowiedź
User
Jaga
No to teraz widać wyraźnie do kogo idą pieniądze z reklam - do swoich. Oglądalność nieważna.
odpowiedź