Dziennikarz odchodzi z Kanału Zero. "To moja decyzja"

Jan Lorenc ogłosił, że odchodzi z Kanału Zero. - To moja własna decyzja, potrzebuję solidnej przerwy - napisał na X. Projekt Krzysztofa Stanowskiego przekroczył już 1,2 mln subskrybentów.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Dziennikarz odchodzi z Kanału Zero. "To moja decyzja"
Krzysztof Stanowski, fot. Youtube/Kanał Zero

Jan Lorenc poinformował na portalu X, że rozstaje się z Kanałem Zero. Przy okazji wrzucił zdjęcie z logo projektu Krzysztofa Stanowskiego i jego książką „Stan futbolu”.

- Zakończyłem dzisiaj swoją przygodę z Kanałem Zero. Prawie dekadę temu tata dał mi poniższą książkę. Mało wtedy wiedzieliśmy. Dzisiaj, kiedy odbierałem pożegnalną dedykację, autor poprosił mnie o ambitniejszy dobór lektur. Będzie mi tego brakować - napisał Lorenc.

Jan Lorenc żegna się z Kanałem Zero

Dopytany przez internautów, czy „trafiła mu się lepsza oferta, czy miejsce pracy nie spełniło oczekiwań?”, dodał: „To moja własna decyzja, potrzebuję solidnej przerwy”.

Jan Lorenc pojawiał się w Kanale Zero w odcinkach z cyklu commentary. Występował w materiałach m.in. o Unii Europejskiej czy propagandzie w internecie. Wcześniej Lorenc pracował m.in. jako konsultant w firmie Deloitte oraz asystent w ambasadzie Danii w naszym kraju.

Ponad 1,2 mln subskrypcji

W odcinkach KZ z serii commentary występowali dotychczas także m.in. Maria Stepan, Krzysztof Stanowski, Tomasz Terlikowski czy Joanna Pinkwart.

Kanał Stanowskiego przebił ostatnio kolejną granicę liczby obserwujących. Dziś ma już ponad 1,2 mln subskrypcji. 1100 filmów zapewniło przedsięwzięciu ponad 220 mln wyświetleń. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały