SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Osiem firm badawczych w przetargu kancelarii premiera

Osiem ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Kancelarii Prezesa Rady Ministrów na realizację badań jakościowych o tematyce społecznej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. ARC Rynek i Opinia i Openfield.

Mateusz Morawiecki, fot. Adam Guc /KPRMArticle

Rozpoczęty przez kancelarię premiera pod koniec 2021 roku przetarg dotyczy realizacji badań jakościowych metodą zogniskowanych wywiadów grupowych FGI. Będą poświęcone tematyce społecznej.

Oferty w nim złożyło osiem firm: Openfield, Biuro Badań Społecznych Question Mark, ARC Rynek i Opinia, ASM-Centrum Badań i Analiz Rynku, IBC GRoup Central Europe Holding, EDBAD pracownia doradczo badawcza, Instytut Badawczy IPC i Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych.

Zlecane przez kancelarię premiera badania mają być realizowane techniką zogniskowanych wywiadów grupowych - FGI (każda fala po minimum 2 grupy, maksymalnie 6). Opcjonalnie - techniką wywiadów indywidualnych (np. w przypadku ograniczeń związanych z pandemią) – IDI (każda fala minimum 3 osoby, maksymalnie 18).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Poszczególne fale wywiadów będą zlecane wybranej firmie na podstawie zamówień, tj. odrębnymi zleceniami, które będą określały liczbę i typ osób lub grup w danej fali.

O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: skrócenie terminu realizacji zamówienia (40 proc. znaczenia) i cena (60 proc.).

Budżet za zaplanowane przez KPRM działania wynosi 240 tys. zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok.

Dołącz do dyskusji: Osiem firm badawczych w przetargu kancelarii premiera

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl