Kancelaria premiera potrzebuje agencji do obsługi reklam w social mediach. Budżet to 1,8 mln zł

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów prowadzi przetarg na usługi zakupu reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii przez nią realizowanych. Budżet to 1,8 mln zł netto.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Kancelaria premiera potrzebuje agencji do obsługi reklam w social mediach. Budżet to 1,8 mln zł
KPRM

Celem zaplanowanych przez KPRM kampanii będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i  beneficjentów tych programów. 

Grupą docelową każdej kampanii jest ogół społeczeństwa, a w szczególności potencjalni beneficjenci programów rządowych i konkretne grupy docelowe, w zależności od potrzeb, np.: firmy z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz kluczowi menadżerowie dużych przedsiębiorstw, osoby 50+, osoby z niepełnosprawnościami, ludzie młodzi do 30 roku życia, wchodzący lub powracający na rynek pracy, młode małżeństwa i rodzice małych dzieci, osoby zamieszkujące małe miejscowości i wsie, osoby korzystające z publicznej służby zdrowia, studenci uczelni wyższych. 

Każda kampania będzie obejmowała m.in. Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Linkedin, TikTok, Twitch, Pinterest.

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok. Budżet przeznaczony na zaplanowane działania wynosi 1,8 mln zł netto (bez VAT). 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"