Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska

Wywodzący się m.in. z firmy OBOP, działający do tej pory w ramach Kantar Polska, zespół Kantar Public stał się niezależną firmą, specjalizującą się w badaniach społecznych i badaniach opinii publicznej. Na czele firmy stoi Urszula Krassowska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kantar Public został wyodrębniony z Kantar Polska
Urszula Krassowska

Zmiana, która weszła w życie 1 września,  pozwala rozwijać dotychczasowe działania badawcze Kantar Public, stwarza możliwość wykorzystywania nie tylko lokalnego potencjału ekspertów, ale też umożliwia korzystanie z dorobku i wiedzy specjalistów z wielu krajów m.in. Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Belgii, Holandii, Australii, Nowej Zelandii czy USA.

- Kantar Public to wspólnie zbudowany obszar biznesu i ekspertyzy Kantara, którego efektem jest silny i doświadczony lider badań  analiz społeczno-politycznych, tak na rynku lokalnym, jak i na świecie. W ramach nowej struktury, odrębnej od Kantar Polska, zespół Kantar Public otrzyma nowe, jeszcze silniejsze wsparcie nowego właściciela, a celem jest dalsze wzmacnianie silnej pozycji marki w obszarze badań społecznych i politycznych - mówi Kamil Michalski, managing director Kantar Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wybory-parlament-europejski-sondaze-marcin-duma-z-ibris-i-lukasz-pawlowski-z-ibsp-krytykuja-sie ##

Urszula Krassowska na czele Kantar Public

Kantar Public Polska kieruje Urszula Krassowska, managing director.To socjolożka z ponad 35-letnią praktyką w badaniach opinii i rynku (OBOP, TNS, Kantar), ekspertka w dziedzinie metodologii badań, sondaży i doradztwa politycznego. Jako dyrektorka zarządzająca Kantar Public Poland ściśle współpracuje z wieloma klientami z sektora publicznego takimi jak ministerstwa i instytucje rządowe, organizacje pozarządowe, partie polityczne i inne organizacje.

Firmę Kantar Public w Polsce tworzą doświadczeni badacze i eksperci specjalizujący się w najnowszych trendach badań społeczno-politycznych:

Agata Zadrożna - badaczka ilościowa i jakościowa z ponad 15-letnim doświadczeniem, w ramach Kantar Public odpowiada za projekty międzynarodowe i wymianę doświadczeń z zespołami z innych krajów.

Sylwia Bąba - od 2013 roku pracuje w Kantar Public jako badaczka ilościowa. Posiada doświadczenie w realizacji rozmaitych projektów m.in. z zakresu ewaluacji, polityk społecznych, kultury, zdrowia i zachowań społeczeństwa.

Anna Trząsalska - w Kantar Public od 8 lat, specjalizuje się przede wszystkim w ilościowych badaniach politycznych.

Paulina Anuszewska – zdobywająca doświadczenie badaczka społeczna, otwarta na wyzwania związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu i zrównoważonym rozwojem.

Tomasz Roszkowski - związany z Kantar Public od 2020 roku. Na co dzień zajmuje się badaniami o charakterze społecznym i politycznym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kantar-laczy-wszystkie-swoje-firmy-i-uslugi-pod-jedna-marka ##

- Od 2016 roku dzięki wsparciu Kantar, rozwijamy nasze działania badawcze, pomagamy klientom podejmować, jak najlepsze decyzje. Staramy się, aby nasza wiedza służyła społeczeństwu i wszystkim instytucjom i organizacjom ze sfery życia publicznego, które mają na względzie dobro naszego społeczeństwa. Teraz dzięki doświadczeniu i specjalizacji, nadszedł czas, aby ze wsparciem międzynarodowych struktur Kantar Public, działać samodzielnie na rynku i dostarczać naszym klientom danych najwyższej jakości, które będą wspierać procesy decyzyjne w sferze naszego życia społecznego - mówi Urszula Krassowska, managing director Kantar Public Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana