Kuriozalny post Kany'ego Westa. Raper kłóci się z Adidasem o reklamy w Google

Rapera Kanye Westa, posługującego się też pseudonimem Ye, oburza, że w wyszukiwarce Google strona jego marki Yeezy wyświetla się niżej niż serwis Adidasa. Muzyk zakończył współpracę z tym koncernem kilka miesięcy temu, wskutek swoich antysemickich komentarzy.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Kuriozalny post Kany'ego Westa. Raper kłóci się z Adidasem o reklamy w Google

Kanye West na swoim profilu instagramowym pokazał, że po wpisaniu do Google’a adresu jego serwisu Yeezy.com link do tej strony pojawia się niżej niż odnośnik do sekcji portalu Adidasa z kolekcją butów Yezzy.

Raper zaapelował do pracowników koncernu. - Przestańcie to robić, przestańcie wykonywać ruchy, aby mnie powstrzymać. Nasza współpraca dobiegła końca - podkreślił (w jego wpisie nie ma żadnych znaków interpunkcyjnych).

Dlaczego Adidas pożegnał się z Kanye Westem

Jak już informowaliśmy, ową współpracę - dotyczącą obuwia, odzieży i akcesoriów pod marką Yeezy - zerwano pod koniec 2022 roku, a spór prawny zakończono w listopadzie ub.r. Strony zawarły ugodę pozasądową. - Nikt nie jest już nikomu nic winien. To, co się wydarzyło, jest już historią - skomentował szef Adidasa Bjorn Gulden.

Koncern wycofał się ze współpracy po serii antysemickich i rasistowskich komentarzy Westa, m.in. na Twitterze (obecnie X). Artysta stwierdził, że że "lubi" Adolfa Hitlera, "kocha" nazistów, a Holokaust się nie wydarzył.

- Jesteście firmą wartą 60 miliardów dolarów, która zamroziła moje konta. Teraz staję na nogi (gra słów niezamierzona) i nie zamierzam tego znosić (znowu gra słów) - stwierdził teraz raper na Instagramie.

- Wykonałem dla was fenomenalną pracę, a ponieważ stanąłem w swojej obronie, wszyscy próbowaliście mnie zastraszyć. Wszyscy pamiętają, że miałem poważne problemy z Adidasem z powodu kradzieży wzorów i opresji przed „tweetem” (czyli antysemickim wpisem - przyp.) - dodał.

Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez Ye (@ye)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"