Karol Jaworski: z Brain do Tribal DDB

Karol Jaworski objął funkcję art directora w agencji interaktywnej Tribal DDB. Poprzednio pracował w agencji Brain, a wcześniej w MRM Worldwide i Digital Wonderland.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W Tribal DDB Karol Jaworski przejął obowiązki designera Agnieszki Michalskiej, która odeszła z agencji. Będzie odpowiadał za projekty m.in. dla Unilevera, McDonald’s i Tchibo.

Jaworski pracuje w branży interaktywnej od 4 lat. W przeszłości projektował strony dla takich klientów jak LOT, Wedel, Plus, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Stock Prestige, Carlsberg, Felix, Orange, Lotto i ING.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta