SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Karol Okrasa w Dwójce wygrywa z konkurencją

Program „Smaki czasu z Karolem Okrasą”, nadawany w TVP 2 w soboty o 12.15, po czterech odcinkach gromadzi średnio 910 tys. widzów, czyli więcej niż oglądało Dwójkę w tym paśmie rok temu. W czasie emisji magazynu stacja wygrywa też ze swoimi głównymi konkurentami.

Karol Okrasa w Dwójce wygrywa z konkurencją

Z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział TVP 2 w grupie 4+ w czasie nadawania programu wynosi 14,94 proc., co jest wyższym wynikiem od osiąganych przez pozostałe główne kanały. Zajmujący drugie miejsce w tym czasie TVN ma 13,89 proc. udziału i emituje „Na Wspólnej” oraz program „Szymona Majewski Show”. Dalej plasują się: Polsat (10,18 proc., m.in. filmy i Polsat Warsaw Open) oraz TVP 1 (6,85 proc.; m.in. „Hurtownia książek” i Supermodelki”). Udział Dwójki w grupie komercyjnej 16-49 wynosi natomiast 12,81 proc.

Rok temu w paśmie emisji magazynu TVP 2 gromadziła mniej widzów, bo 660 tys., a udział kanału kształtował się na poziomie 13,09 proc. w 4+ i 11,06 proc. w 16-49.

Dane telemetryczne pokazują, że „Smaki czasu z Karolem Okrasą” oglądają głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy małych i największych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

W każdym odcinku magazynu Karol Okrasa wraz z zaproszonymi gośćmi przygotowuje kilka dań. Nawiązują one do smaków, które gotujący znają z dzieciństwa, rodzinnego regionu czy podróży. W programie przedstawiane są też zasady żywienia i dietetyki.

Widownia programu odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
01-05-2010 1 244 557 15,83% 12,70%
08-05-2010 724 172 14,09% 12,90%
15-05-2010 823 927 13,43% 10,36%
22-05-2010 830 587 16,20% 15,76%
średnia 907 391 14,94% 12,81%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu 

  Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
TVP 2 – Smaki czasu z Karolem Okrasą 907 391 14,94%
TVN 843 407 13,89%
Polsat 617 823 10,18%
TVP 1 416 054 6,85%


Profil widowni programu

  ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 58,37% 113
  Kobiety 51,51% 112
Wiek  4-9 43,30% 174
   10-15 41,63% 86
  16 - 19 36,86% 95
  20 - 24 35,36% 181
  25 - 29 33,43% 113
  30 - 34 25,28% 105
  35 - 39 24,90% 122
  40 - 44 18,23% 90
  45 - 49 18,05% 55
  50 - 54 15,93% 110
  55 - 59 12,21% 148
  60+ 9,49% 125
Wlk. miasta Wieś 8,98% 79
  < 50 tys. 8,02% 113
  50-100 tys. 7,22% 102
  100-200 tys. 7,18% 84
  > 200 tys. 6,08% 47
Zawód Top management 5,94% 73
  Pracownicy średniego szczebla 5,78% 90
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 5,78% 72
  Emeryci 4,49% 58
  Inni 4,26% 48
Wykształcenie Podstawowe 3,38% 48
  Średnie 2,92% 36
  Wyższe 2,72% 47
  Inne 2,70% 45


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Karol Okrasa w Dwójce wygrywa z konkurencją

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
OneHundred
Program ogladaja glownie kobiety a nizej w profilu widowni mezczyzni 58 procent. Kto tworzy takie cuda.
8 8
odpowiedź